Everything is better with you

Okej så det kanske är på tiden som jag uppdaterar er om varför jag inte har lagt upp något kapitel. 
  Det är nämligen så att jag har bestämt mig för att sluta lägga upp här på bloggen och flytta över till wattpad istället. Jag tycker att det är mycket enklare och bekvämare både för mig som skrivare men även för er som läsar. Jag är bara så trött på att min blogg hela tiden strular och helt ärligt så börjar jag bli trött på att göra designer. Vilket jag då kommer att slippa om jag byter till wattpad. 
  Jag vet att jag kanske borde ha uppdaterat er tidigare om det här och jag är ledsen att ni får vänta så länge på nästa kapitel men jag tror att det blir bättre så här. Och nej man behöver inte ha ett konto för att läsa på wattpad. Man kan läsa utan att skaffa en inloggning.
 
  Jag hoppas att ni förstår och följer med mig över till wattpad där jag kommer att forsätta på båda mina noveller som jag håller på med. 
 
  Som sagt, jag är ledsen för den dåliga uppdateringen men jag hoppas att ni följer med mig över och att ni fortsätter läsa novellen. Har ni några frågor så fråga gärna så svarar jag. Ni kan både fråga här, min mail eller på min kik som står i menyn.
 
  Och sist men inte minst, här är länken till Take A Risk With Me Baby på wattpad http://www.wattpad.com/44750330-take-a-risk-with-me-jason-mccann-sv-prolog

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser båda dina noveller och älskar dem lika mkt, du är fantastisk på att skriva men jag vet inte hur man gör när man är inne på whatpad (stav)😁 jag fattar inte hur jag ska hitta elr läsa dina noveller!! Har aldrig fattat grejen med den sidan 😢

Svar: Men om du klickar på länken så kommer du ju in på novellen, du kan ju hitta dem så. Har lagt upp länkar på båda novellerna 😁
Bieber My World

2014-04-07 @ 14:56:46
Postat av: Anonym

Åh, hatar att läsa noveller på whattpad, förstår ingenting av sidan och texterna är så konstigt upplägga så det blir så tråkigt att läsa :( Men jag ska försöka läsa på den nya sidan för älskar verkligen din novell!

2014-04-07 @ 16:14:24
Postat av: Anonym

Så skriver du om hela novellen eller är det samma??

Svar: Det är samma, jag kommer bara att läsa igenom dem snabbt och rätta till lite fel :)
Bieber My World

2014-04-07 @ 16:16:24
Postat av: Ylva

Vilket kap är det som kommer upp när man kommer in?

Svar: Prologen är det man kommer in på :)
Bieber My World

2014-04-08 @ 15:11:01
Postat av: Fanny

Kommer du fortsätta att skriva den på svenska elr kommer du bara skriva på engelska på wattpad? Har bara sett att du har börjat på engelska där!

Svar: Jag skriver på både engelska och svenska men funderar på att ta bort den engelska då jag inte orkar översätta allt. Ska förmodligen skriva någon annan på engelska istället!
Bieber My World

2014-05-04 @ 19:49:17
Postat av: Anonym

Hej vet inte riktigt ifall du går in på din blogg längre men tänkte fråga ifall du gör designer och om du gör åt andra? Du kan gärna kika mig isåfall! ❤️
Tack i förhand😊

2014-08-06 @ 22:40:38
URL: http://walkinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback