There's no way where going home

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag brukar inte kommentera på bloggar och sånt... Men nu gör jag det.
Jag älskar alla dina kapitel, ja, i princip hela novellen... Haha :) jag tycker sättet du skriva på gör så att även ett ohändelserikt kapitel blir riktigt bra!

Svar: Åh tack så mycket :D <3
Bieber My World

2013-12-17 @ 21:24:53
Postat av: Sandra

Men asså alla hinner kanske inte kommentera! Som jag till exempel jag hinner inte med det då det har varit väldigt stressigt den här terminen för mig! Det är jul snart Oxhagen har bara köpt tre julklappar så jag måste handla till jul också!! Snälla hata mig inte för att jag säger min åsikt här men egentligen är det lite fel av dig att bli besviken.... Jag har egentligen inte tid nu för jag måste sova det kommer bli en stor dag imorgon och jag måste stötta min BFIAF (best friend in australia forever) hon har det riktigt jobbigt... Men snälla sluta klaga på hur många kommentarer du får, du borde egentligen inte ens bry dig.....

Svar: Alltså jag förstår att folk inte har tid hela tiden och att man inte kan kommentera alla kapitel. Men det är personer som aldrig kommenterar. Jag har också mycket att ta hand om själv men det stoppar inte er från att klaga på min uppdatering. En kommentar tar bara någon minut att skriva medan ett kapitel kan ta timmer-dagar att skriva. Så om jag inte kan klaga på att ni inte kommenterar bra kan ni läsare inte klaga på att jag inte uppdaterar bra. Det går åt båda hållen.
Bieber My World

2013-12-18 @ 20:44:57
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Louise

Hoppas du tål kritik!! ;D Jag kommenterade inte ditt kapitel ( det var inte dåligt) men det kändes som det klassiska Jason är otrogen (i bad ass noveller alltså)

Svar: Tro mig det kommer inte att var den klassiska Jason serien, du får helt enkelt vänta och se vad som händer. Döm inte innan du vet vad som ska hända.
Bieber My World

2013-12-19 @ 06:44:19
Postat av: Sandra

Men grejen är att vi inte klagar på din uppdatering! Vi förstår om du har mkt att ta hand om men det är bara fel att klaga på några kommentarer! Egentligen borde inte du bry dig om hur många kommentarer du får bara vara glad för dom kommentarer du får! Alla skriver inte kommentarer för att dom helt enkelt inte kan eller får. Det är olika bland olika människor!!

2013-12-20 @ 09:35:52
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Melinda

Om man har tid för att läsa novellerna som kanske tar typ 10 min eller nått då borde man väll ändå hinna lämna en kommentar. Det behöver ju nt vara en jättelång kommentar, bara en kort som uppmuntrar till att skriva mer. För om hon nt får. Några kommentarer då kanske hon tappar lusten att skriv och uppdateringen blir ännu värre. Om det är så att man nt får, så varför?? Är det att man lämnar ut sitt namn så behöver man ju nt de. Man kan ju skriva "anonym".

2013-12-20 @ 13:55:50
Postat av: Ylva

Jag kommenterar så ofta jag kan monster jag erkänna 😁💖

Svar: Ja du brukar kommentera, jag förväntar mig inte att ni ska kommentera varje gång men någon gång då och då. För det är alltid samma personer som kommenterar. Och ja du är en utav dem😁💖
Bieber My World

2013-12-20 @ 19:41:52
Postat av: Anonym

Måste*

2013-12-20 @ 19:42:06
Postat av: Anonym

Va glad för dom kommentarer du får. Alla kanske inte vill kommentera men fortsätter du tjata så får du inga alls till slut. Jag hör ingen tjata om kommentarer hela tiden som du och va glad för dom du får och för alla läsare och skriv för dom som läser på din blogg och inte bara för dom som kommenterar. De spelar väll Inge roll hur många du får!
Inget illa menat men du är tjatig när det kommer till kommentarer!

Svar: Grejen är att jag vill ha era kommentarer för att jag vill veta vad ni tycker. För om ni inte skriver vad ni tycker och tänker om novellen så vet jag inte vad ni tycker om den. Jag vet då inte vad ni tycker är bra och dåligt. Fall det är något som ni tycker att jag ska förbättra. Jag vill bättra mig och det kan jag endast göra om jag får feedback från er.Jag är hela tiden osäker på det jag gör och jag är hela tiden osäker på fall ni gillar det eller inte. Det är därför jag vill ha era kommentarer. Inte bara för att det ska vara många utan för att jag vill veta vad ni tycker och tänker.
Jag räknar inte med att folk ska kommentera på vart enda kapitel men någon gång då och då. Så att jag vet vad ni tycker och vad jag ska förbättra.
Bieber My World

2013-12-20 @ 23:34:28
Postat av: Ariii

Du där uppe👆 våga skriva det utan " anonym" din fega as
Hon är faktiskt en av de få som verkligen inte tjatar om kommentarer👊

2013-12-20 @ 23:39:27
Postat av: Anonym

Ok jag lovar att kommentera på varje jag kommer inte ihåg om jag kommenterar men jag lovar varje gång jag läser brukar jag kommentera.
Och kommentar jag inte ofta?

2013-12-21 @ 09:10:25
Postat av: Anonym

När kommer nästa?

2013-12-22 @ 22:47:45
Postat av: HEdvig

Jag tycker dina noveller rockar och försöker kommentera så ofta jag kan, men jag tycker du har gjort HELT rätt i att inte tjata på oss att kommentera. Strunta i de dumma anonyma, de sitter och gömmer sig framför en skärm men i verkligheten är dom bara osäkra! Puss på dig<3<3

2013-12-24 @ 10:30:30
Postat av: <3 cawii

Bible pinkypromise lovar svär jag ska kommentera varje gång! <3

2013-12-24 @ 12:30:13
Postat av: Sarah

Hej!
Gör du designer till andra om du gör det skulle jag jätte gärna vilja ha en. Kan du göra en till mig?

2013-12-26 @ 14:54:06
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du slutat? :(

2013-12-27 @ 19:03:32
Postat av: M.M

Ni som klagar på henne nu att hon inte ska klaga över hur många kommentarer hon får, men tanke på hur många vi är som läser och hon får bara 5 kommentarer, då är det klart att man blir besviken och vadå inte tid? Ni har tid att läsa hela kapitlet men inte en halv minut att kommentera det? Jag själv kan säga att jag inte har kommenterat på alla kapitel och ibland så glömmer jag om jag har kommenterat eller inte för att jag läser rätt så många andra Justin noveller också. Men sluta klaga på henne nu och lämna en liten kommentar efter varje kapitel, försök iallafall! <3

2013-12-27 @ 22:44:05
Postat av: M.M

Ni som klagar på henne nu att hon inte ska klaga över hur många kommentarer hon får, men tanke på hur många vi är som läser och hon får bara 5 kommentarer, då är det klart att man blir besviken och vadå inte tid? Ni har tid att läsa hela kapitlet men inte en halv minut att kommentera det? Jag själv kan säga att jag inte har kommenterat på alla kapitel och ibland så glömmer jag om jag har kommenterat eller inte för att jag läser rätt så många andra Justin noveller också. Men sluta klaga på henne nu och lämna en liten kommentar efter varje kapitel, försök iallafall! <3

2013-12-27 @ 22:44:07
Postat av: Anonym

Jag kommenterar ALLTID! Läste kommentarerna ovanför och blir faktiskt besviken på dom. Om som inte orkar kommnentera på dina kapitel har dom inte då rätt att klaga. Man har alltid tid att lämna en kommentar. Det tar Max 2 minuter. Och du lägger ju ner massa tid från din fritid på bloggen och det minsta vi kan göra är att KOMENTERA. Du är sjukt bra på att skirva och du förtjänar 100+ kommentarer på varje kapitel! 💕

2013-12-28 @ 13:11:00
Postat av: Elin

Har du slutat? 😔🔫

Svar: Nej jag har inte slutat, om du följt mig på instagram så hade du vetat att jag vart bortrest och vart utan internet så har inte kunnat lägga upp något ;) <3
Bieber My World

2013-12-28 @ 21:30:36
Postat av: Vicky

Vet du vad jag tycker att det är helt klart okej för dig att klaga på kommentarer för för det första så tar det dagar för dig att skriva och om du inte får kommentarer så vet du ju inte om du har gjort något bra eller om du ska ändra på nått, för det andra så vill du säkert ha kommentarer lila mycket som vi vill ha ett kapitel och för det tredje så tycker jag att du verkligen inte ska ta åt dig eller lyssna på dom som säger att du är tjatig eller nått för att du ber oss att göra en grej som tar 20 sekunder och det är ingen jävla självmordsbombare herregud kommentera bara för om ni har tid att sitta och skriva att hon är tjatig borde ni väll ha tid att skriva vad ni tycker oxå hon sitter ju i dagar för att få Ihop nått tänk er själva i den situationen. Du behöver liksom inte lämna en kommentar på direkten lämna en innan du ska sova eller när du sitter på bussen spelar ingen roll!❤️❤️

2013-12-30 @ 12:38:31
Postat av: Anonym

När kommer nästa?

2013-12-31 @ 00:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback