Kapitel 14 - Visste jag är på

Tidigare kapitel:


 ”Visst som du vill” sa jag nu en aning deprimerad och tog bort min arm från runt Briannas axlar. Var inte riktigt på humör att prata längre nu när jag visste att jag skulle behöva ha på mig min kostym. Det var min brors kostym som jag hade hemma och jag hade på mig den på hans begravning. Det var den enda gången jag ens har rört, annars så har den bara hängt där och jag vet inte riktigt om jag vill använda den. Kanske skulle det var bättre om jag hyrde en kostym, eller lånade en från killarna. För jag vill inte att Alex kostym ska bli skadad på något sätt. Det var en av dem få grejerna som jag hade kvar av honom.

 



 

 

  Jag stod i min garderob och försökte hitta något att ha på mig. Jason satt ute i mitt rummet och väntade på att jag skulle bli klar. Han var här för att godkänna mina kläder som jag skulle ha på mig. För det var idag som vi skulle till den här festen som dem pratade. Den skulle hållas inne i en klubb vilket skulle leda till att jag för första gången sätter mina fötter i en klubb. Jag har aldrig vart förut och med tanke på vad Jason säger så dricker dem och röker väldigt mycket. Jag har bara druckit två gånger tidigare men det var inte särskilt mycket. Röka har jag dock aldrig testat och har inte planerat att göra det heller.

  Jag hade visat honom några kläder men dem var antingen för pryda eller för täckande enligt honom. För jag var tydligen tvungen att visa lite kurvor och hud för att passa in

  ”Ska du på en begravning eller?” frågade Jason när jag kom ut med ännu en uppsättning med kläder.

  ”Alltså Jason jag börjar ge upp. Jag kommer aldrig hitta något som passar din smak eller som passar för något sånt här”

  ”Oh kom igen. Något måste ju finnas där inne. Din garderob ät enorm så jag kan lova dig att du kan hitta något där inne. Det finns säker något där inne som du har missat” sa han och jag suckade smått.

  ”Jason det finns inget där inne. Jag har kolla var enda liten vrå utan min låda som jag” började jag men avbröt mig själv mitt i meningen ”Jag kommer strax” sa jag men lät inte Jason svara innan jag gick tillbaka till garderoben och bort till lådan som jag pratade om. Det var där jag bevarade alla mina kläder från olika dansuppträdanden. Vi brukade ha en hel hel del utmanande grejer så om jag inte hittar något där inne som Jason gillar så vet jag inte vad jag gör. Kanske kolla min systers garderob. Hon hade förmodligen något som skulle kunna passa till en sådan här fest.

  Jag öppnade lådan och började rota igenom alla kläder som låg där i. Jag började ge upp hoppet på att jag skulle hitta något när min blick fastnade på några kläder och jag log smått. Där hade vi dem kläderna som jag letat efter.

 

  Jag knöt på mig mina skor innan jag ställde mig framför spegeln för att kunna se hur allt såg ut. Ett belåtet leende spreds på mina läppar när jag såg min outfit. Visst jag vissade inte så mycket hud som Jason hade bett mig om men för en gångs skull så kände jag mig faktiskt sexig.

  Jag hade satt på mig en tajt t-shirt som jag knutit upp i midjan så att man kunde se shortsen som jag hade på mig under. Shortsen var ett jävligt tajt par och slutade nästan precis nedanför min rumpa. Jag hade ett par strumpor som gick upp över knäna och sen ett par höga klackskor med nitar på fötterna. Om Jason inte blir nöjd med det här vet jag inte vad jag ska göra. 

  Jag gav mina kläder en sista blick innan jag kollade upp på mitt ansikte och hår istället. Håret hade jag inte gjort så mycket åt. Jag hade plattat det och låtit det hänga över mina axlar då jag inte orkade göra något åt det. Mitt ansikte hade jag sminkar mer än vanligt för att det skulle passa till det här. Jag hade sotat mina ögon rätt ordentligt för att få mina ögon att sticka ut en aning. Läpparna hade jag heller inte gjort så mycket åt då jag inte gillar att ha så mycket läppstift och sånt. Jag vet inte varför men i alla fall.Jag hade bara satt lite läppstift på läpparna för att få dem att glänsa lite.

  Jag kollade på mig själv i spegeln en sista gång och tog ett djupt andetag innan jag gick ut till mitt rum där Jason satt. Han satt med blick på sin mobil som han hade i händerna. När jag stått där ett tag och han fortfarande inte märkt att jag kommit in suckade jag smått.

  ”Så?” frågade jag vilket fick Jason att kolla upp på mig ”Jag vet det inte riktigt är vad du bad om. Det är inte så mycket hud men det var det bästa jag kunde hitta” började jag babbla när Jason inte sa något utan bara kollade på mig. Hans ögon gick vandrande över min kropp flera gånger vilket fick mig att känna mig väldigt osäker. Var jag fortfarande helt ute och cyklade med mina kläder?

  ”Damn” mumlade Jason plötsligt fram och jag kollade frågandes på honom.

  ”Kan du snurra runt för mig baby?” frågade han och jag tvekade en aning innan jag gjorde det han bad mig om. Jag kände hur Jasons blick nästan brände hål på min hud när jag snurrade runt. När jag sen vände mig mot Jason igen så hoppade jag smått till då han nu bara stod någon centimeter bort från mig. Jag hade inte ens hört att han ställt sig upp.

  ”Jag får nog hålla ett öga på dig i kväll. Kan ju inte låta en annan kille få dig, du är min flickvän trotts allt” sa han och blinkade smått mot mig innan han drog in mig i sin famn genom att linda sina armar runt min midja.

  ”Så det här duger till att ha till klubben?”

 ”Duger? Babe du kommer att ha killar på rad efter dig väntandes på att få vara med dig. Synd bara för dem att du är med mig”
  ”Tänk om jag vill vara med en annan kille då?”

  ”Jag kommer att slå ner alla killar som ens kommer i närheten utav dig”

  ”Varför alltid så våldsam?

  ” Jag måste ju märka och skydda vad som är mitt” sa han och jag skrattade smått ”Vad är det med killar och märka deras revir?”

  ”Jag vet inte. Det får oss att känna oss kraftfulla” sa han och lutade sig ner mot mig. Han pressade sina läppar mot mina och jag kysste honom snabbt tillbaka. Mina armar la sig runt hans nacke och jag flätade in mina fingrar i hans hår. Jasons händer tog dock en annan väg då hans händer istället gjorde sin väg neråt. Hans händer greppade tag om min rumpa och lyfte upp mig på hans höfter. Han började gå framåt och jag fann mig snart sittandes på mitt skrivbord med Jason stående framför mig med mina ben på varsin sida utav honom. Han drog sig undan från mig för att istället pressa sina läppar mot min nacke. Där han började att sugga och lätt nafsa på min hud. Jag höll tillbaka stönen som ville lämna mina läppar. Jag kunde inte ge honom det. 

  Men tillslut blev det för mycket för mig och jag stönade lågt vilket fick honom att dra sig undan med ett stort flin på läpparna.

  ”Så nu har jag bokstavligt talat märkt dig” sa han med ett stort leende och jag tänkte precis fråga honom vad han pratade om innan det slog mig. Han hade gett mig ett sugmärke. Basterd.

 

  Jason parkerade utanför klubben som vi skulle in på och jag kunde höra musiken enda ut hit. Jag gick ur bilen och gick lite tvekande upp till Jason som stod framme vid huven. Medan  jag gick upp till honom kunde jag inte låta bli att kolla runt på alla människor som antingen kom in eller ut från klubben. Killarna hade en liknande stil som Jason men jag kan väll inte direkt säga att jag hade samma tur. Jason sa att det här var bra men jag är inte så säker jag själv längre. Tjejerna här hade toppar som nästan inte täckte något alls och antingen shorts eller kjolar som visade halva rumpan. Med andra ord. Dem alla såg ut som slampor och jag såg ut som värsta nunnan i jämförelse med dem.

  ”Jason jag tror inte riktigt att jag passar in här” sa jag men fick inget svar tillbaka. Jag kollade upp på Jason som hade sin blick fäst på några tjejer längre bort. Deras kläder var så pass små att dem lika gärna skulle kunna gå i bara underkläder. Det skulle visa lika mycket. Eller nästan i alla fall.

  ”Jason” sa jag och knäppte med fingrarna framför hans ögon vilket fick honom att ryckas ur sina tankar.

  ”Vad är det?”

  ”Vad är det? Jason du sa att jag skulle passa in här. Jag passar inte in någonstans. Om du inte har sett det så har jag på tok för mycket kläder på mig. Och med tanke på att du vart här ett antal gånger och just spanade in några tjejer så vet du exakt vad tjejer har på sig här på klubben. Varför sa du då att jag skulle passa in?”
  ”Brianna det kommer gå bra. Och jag vet att dem egentligen har mindre kläder på sig men jag ville inte tvinga dig att ta på dig något som skulle få dig att känna dig så osäker och obekväm. Jag är inte hjärtlös babe och jag vet att  du till och med känner dig obekväm i dem där shortsen så jag tänker inte tvinga dig att ta på dig något ännu mer utmanande” sa han och jag nickade smått. Tacksam över att han inte tvingade mig att vissa mig ännu mer.

  Han lindade en arm runt min midja och drog med mig bort till ingången där vi möte upp resten av killarna innan vi gick in. Jag såg hur killar inne på klubben gav Jason nästan uppmuntrande blickar medan tjejerna gav mig en sned och nästan äcklad blick. Jag pressade mig närmre Jason och hörde hur dem började mumla en massa saker bakom ryggen på mig.

  ”Jag antar att hon är Jasons nya tjej” ”Tror ni att hon kommer att hålla längre än dem tidigare?” ”Varför är han ens med henne? Hon är ju inte ens snygg” Okej så han kan inte vara med mig men med henne kan han vara med” ”Vad ser han ens i henne?” ”Han kommer säkert bara att ha sex med henne på toaletten och sen lämna henne”

  Dem kommentarerna var bara några få utav alla dem kommentarer som jag hörde hur folk mumlade fram när dem såg oss. Jag skakade bara smått på huvudet och försökte att ignorera dem. Dock var det lite svårt när jag hörde sådana kommentarer vart jag en gick.

  ”Vad vill du ha?” frågade Jason när vi kommit bort till baren och jag skakade smått på huvudet.

  ”Jag tänker nog inte dricka. Vem vet vad som kan hända i sådan här ställe”

  ”Kom igen baby, släpp loss lite för en gångs skull. Ta en risk för en gång i livet”

  ”Jason jag tar en risk av att bara komma hit med dig. Jag har bara druckit två gånger tidigare och dem två gångerna så drack jag absolut inte mycket. Så jag vet inte riktigt hur jag kommer att hålla ner mina drinkar” sa jag och han skrattade kort.

  ”Ta det lugnt baby, jag håller koll på dig. Jag lovar att inget kommer att hända dig”

  Han gav mig ett litet lugnande leende innan han vände sig mot bartenden och beställde något till oss båda. Jag lindade mina armar runt Jasons midja och vred oss runt så att jag kunde kolla ut över hela klubben och Jason hade helt rätt. Jag var absolut inte van med något utav det här.

 

 

  Folk stod och gned sig så tätt mot varandra att dem nästan tor jukade på dansgolvet. Det enda tjejerna gjorde var att skaka på höfterna och brösten medan killarna tryckte sig mot dem bakifrån. Folk stod upp tryckte mot olika väggar kyssandes eller smet in på toaletten för att ha lite ”kul” om ni förstår vad jag menar. Folk satt vid olika sektioner och rökte på med något som jag inte visste vad det var. Jag ville säkert inte ens veta vad det var. 

 

Jasons perspektiv

  Jag kollade ner på Brianna som kollade runt i rummet. Hon rynkade lite äcklat på näsan och jag skrattade smått.

  ”Jag tänker inte dans så där om du tror det” sa hon och pekade bort mot ett par som nästan hade sex på dansgolvet. Jag skakade smått på huvudet och räckte mig efter våra dricka som jag beställt och räckte en till Brianna.

  ”Nej du kommer inte behöva dansa så där men du kommer i alla fall att dansa med mig. Vare sig du vill det eller inte”

  ”Jag antar att jag kan dansa med dig. Men kommer du för nära så lovar jag att jag kommer att sparka dig där solen inte skiner” sa hon och jag skrattade smått.

  ”Tro mig baby kommer jag dig så nära så kommer du att be mig att fortsätta”

  ”Skulle inte tro det McCann” sa hon och jag hörde skratt från bakom oss. Jag vände mig om för att se Robert och Chaz vid baren med blick fäst på oss. 

  ”Varför vill du ens dans med henne Jason. Hon kommer säkert bara skämma ut dig ändå. Jag menar, vad vet hon ens om att dans så här. Allt hon vet om dans är att göra piruetter och sparka upp med benen i luften”

  ”Du tror inte att jag skulle klara av att dansa här utan att skämma ut mig?” frågade Brianna och Robert nickade smått till svar med ett stort leende på läpparna.

  ”Tro mig Mistof jag skulle kunna passa in här om jag så ville det”

  ”Bevisa det då. Varför dansar du inte för oss?” frågade Robert men Brianna skakade smått på huvudet ”Vad då? Är du är rädd för en utmaning?”
  ”Jag är inte rädd för något och speciellt inte en patetisk utmaning som denna”
  ”Okej. Så varför gör vi inte ett litet vad?”
  ”Vad då för vad?”

  ”Vi säger så här. Du går bort dit och gör din lilla grej. Får du killarna att gå vilda för dig så vinner du och då lovar jag att ska baka undan från dig. Men börjar alla att buua åt dig eller är tysta så vinner jag”

  ”Och vad vill du ha som ditt pris?” frågade Brianna en aning tvekande och jag såg hur ett stort flin spreds på Roberts läppar.

  ”Om jag vinner så måste du ha sex med mig” sa han och både jag och Brianna stelnade till. Hennes öga växte en aning och jag stärkte mitt grepp om henne.

  ”Hell no. Robert skaffa dig en annan tjej. Brianna behöver inte” började jag men Brianna avbröt mig ”Visste jag är på”

  Vi alla kollade chockat på henne och hon log lite smått mot Robert nu. Nästan ett självsäkert leende som var placerat på hennes läppar. Damn, nägot säger mig att hon har något i rockärmen eller något. Något säger mig att hon kommer att få alla killar här inne att bli galen. Hon var fan sexy as fuck och det skulle inte ta mycket till för att få killarnas uppmärksamhet med hennes kropp.

 



 

Sen uppdatering än en gång och jag är så himla ledsen. Jag försöker verklige förbättre mig men det är mycket just nu bara med hemma, träningar och skolan. Jag har börjat på nästa kapitel och jag ska försöka få upp det på måndag. Jag har studiedag då och borde kunna få en hel del skrivet då :)
 

 

Men i alla fall. Vad tycker ni om kapitlet? Brianna ska dansa för dem, Hur tror ni att det går?!? :/


Kommentarer
Postat av: Emelie

jätte bra :)

2013-09-07 @ 00:57:47
Postat av: Anonym

GRYM!!!

2013-09-07 @ 07:57:10
Postat av: Anonym

OMG SJUKT BRA,hoppas att hon vinner vadet!:)

2013-09-07 @ 09:03:10
Postat av: Linn

HAHAAHHAH, oh my gooooood! this is to funny.. ledsen Robert inget sex för dig inte. XD det var grymt, meeer!

2013-09-07 @ 09:15:52
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: celebnovell

OMFG ville inte att kapitlet skulle ta slut. Sjukt bra, undrar verkligen vad hon har på hjärnan. ;)

2013-09-07 @ 09:19:37
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Maria :*

OMB! Sjukt bra! Längtar till nästa kapitel, hon kommer säkert vinna vadet!

2013-09-07 @ 14:27:33
Postat av: Tova

Älskar det, längtar till nästa :D

2013-09-07 @ 16:12:52
Postat av: Michelle

Jag älskar det!

2013-09-08 @ 10:23:09
Postat av: Biebstoory

Amaziiiiiing 😍😍 meeeer!
Btw, skulle du vilja göra länkbyte med mig? :D kramiis!❤

Svar: Visst, jätte gärna😍 Gör du och säg till mi sen när du är klar så fixar jag också ;D kramiis!❤
Bieber My World

2013-09-08 @ 14:13:55
URL: http://biebstoory.blogg.se
Postat av: Biebstoory

Sååådär! DIn tur ;) har gjort länkbytet i både inlägg och meny!

2013-09-08 @ 16:29:42
URL: http://biebstoory.blogg.se
Postat av: Bella

Även jag tror - som alla andra - att hon kommer vinna vadet, och killarna kommer stå på led efter henne ;) Längtar till kapitlet när kommer det ut? :)

Svar: förhoppningsvis idag :)
Bieber My World

2013-09-08 @ 20:22:26
Postat av: Rebecca

Åhhh , sjuuukt bra!!
Visa hur det ska vara tjejen! Hahah , hon kommer säkert vinna vadet! Längtar till nästaaa!! :3

2013-09-10 @ 20:27:25
Postat av: jennifer

snääälllla nästa kapitel älskar din story kan inte vänta vill bara läsa hela tiden den är så braaaa

Svar: Det kommer upp imorgon älsklingen så försök att hålla ut ;D <3
Bieber My World

2013-09-12 @ 21:17:24
Postat av: Maria :*

När kommer kapitlet?? Jag kommer seriöst DÖ om du inte skriver den idag! Älskar dina kapitel SJUKT mke! <3

Svar: kommer senare, ska skriva det sista sen fixa bilden. Sen så kommer det, så håll ut ;D <3
Bieber My World

2013-09-13 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback