kapitel 5 - Inget snack om saken

Tidigare kapitel:

  Jag greppade tag om min ändan på min tröja och drog även den av från min kropp. Jag kunde känna Briannas blickar på mig och när jag sneglade upp på henne kunde jag se att hon mycket riktigt kollade på min kropp.

  ”Spanar in min kropp igen ser jag” sa jag roat och hon kollade snabbt bort från mig innan hon vände sig om så att hon låg med ryggen mot mig. Jag log smått mot henne innan jag kröp ner i sängen bredvid henne.

  ”Håll dig på din sida utav sängen om du inte vill att jag ska sparka ner dig under natten”

  ”Jag ska försöka” sa jag och hon suckade.

 



 

  

  Jag vaknade av en hög smäll som kom ifrån närheten och satt mig fort upp med ett ryck. Jag sträckte mig efter min revolver som låg på nattygsbordet men kunde inte hitta den. Jag kollade runt i rummet och såg inte förs än nu att jag inte kände igen mig. Jag fortsatte att kolla runt i rummet i jakt efter någon eller något som skulle kunna få mitt minne tillbaka. Min blick fastnade på en dörr som ledde in till vad som såg ut som en WIC. Dörren stod på lite  gavel och jag kunde se hur någon sprang fram och tillbaka där inne.

  Jag skakade smått på huvudet och fortsatte att kolla runt i rummet. Efter att ha kollat runt i rummet ett tag till och minnen kom sakta men säkert börjat komma tillbaka till mig om vad som hände igår. Jag suckade frustrerat när allt kommit tillbaka till mig och jag slängde mig ner i sängen igen.

  Jag hörde hur någon harklade sig och jag vred upp huvudet för att kolla upp Brianna som stod bredvid sängen med blicken på mig. Jag lät min blick glida över hennes kropp som nu var i klädd någon slags skoluniform. Men jag måste säga att det såg bra ut på henne. Kjolen hon hade på sig räckte knappt ner till mitten av hennes låg. Hon hade höga strumpor som räckte henne upp över knäna, en skjortliknande sak som hon vikt upp i ärmarna så att den slutade vid hennes armbågar plus en slips som hängde löst runt hennes hals då hon ännu inte knutit den. På fötterna hade hon även ett par höga klackskor som det minst var 11 eller 12 centimeter på om inte mer.

  ”Så när du klar att kolla in mig kan du ju berätta när du planerar att sticka här ifrån” sa hon efter ett tag och jag drog bort minblick från hennes kropp för att istället kolla upp på hennes ansikte.

  "Eh det beror helt på när poliserna väljer att sticka här ifrån. Så jag skulle nog tippa någon timme till i alla fall" sa jag och hon suckade irriterat "Vad då har lilla prinsessan något annat viktigt planerat idag"

  "Ja det kan du räkna med att jag har. Jag har något som kallas skola. Har du hört talas om det tidigare?" frågade hon och hoppade upp på hennes skrivbord som stod bara någon meter ifrån sängen. Hon satte benen i kors och kollade uppnosigt mot mig.  

  "Försök inte bli smart sötnos det skulle vara synd om” 

  ”Synd om vad? Du vet du säger en massa hot om att du ska skada mig och sådant. Men du går aldrig igenom med dem”

  Jag höjde mina ögonbryn frågandes mot henne innan jag ställde mig upp. Hennes blick föll ner mot min kropp och jag såg hur hon svalde hårt. Jag kollade också ner på min kropp  och såg att jag endast stod i ett boxers. Jag skakade lite smått på huvudet innan jag drog på mig mina jeans som låg på golvet. Jag kollade upp på Brianna igen som bet sig lite i underläppen och jag gjorde min väg över till henne.

  ”Åh jag kan gå igenom med mina hot om du vill” jag ställde mig framför henne och särade på hennes ben så att jag sen kunde ställa mig i mellan dem.

  Jag placerade mina händer på hennes lår och lutade mig framåt så att mina läppar snuddade vid hennes öra när jag började prata igen ”Frågan är bara vad jag ska använde mig av. Ska jag använda min revolver? Mina bara händer? Eller ska jag använda den där söta lilla slipsen som hänger runt din vackra lilla hals som jag skulle kunna knäcka med en enda rörelse” jag kände hur hon stelnade till framför mig och log lite smått.

  ”Vill du fortfarande veta vad jag kan göra? Vad jag är kapabel att göra? Visa dig vad jag skulle göra mot dig om du fortsätter att trotsa mig?”

  Hon svarade mig inte så jag klämde åt hennes lår lite vilket fick henne att rycka till lite smått ”Svara mig när jag pratar med dig”

  ”Nej” sa hon och jag lutade mig bak för att kunna kolla ner på henne. Jag höjde frågandes ögonbrynen mot henne och borrade in min blick i hennes. Utmanade henne fall hon hade modet att säga det igen.

  ”Nej alltså jag menade nej till att jag inte vill se vad du kan göra” 

  ”Nej men vad bra då. Då är vi ju sams på den punkten”

  ”Ja det skulle ju vara första gången” sa hon och jag skratta kort.

  ”Är du verkligen helt säker på det? För jag är ganska säker på att vi kom överens om att du gillade mig. Jag menar till och med en blind person skulle kunna se hur du spanar in mig, hur din kropp reagerar när jag är nära dig”

  ”Inte ens i dina vildaste drömmar McCann” spottade hon fram och jag skrattade smått åt henne.

  ”Det ska vi nog bli två om”  sa jag och Brianna kolla frågandes på mig. 

  Jag drog med mina händer över hennes lår och kände hur hon stelnade till under mig. Jag fortsatte att smeka hennes lår och kom hela tiden högre upp samtidigt som jag lutade mig framåt så att mina läppar återigen var vid hennes öra. Hon ryste under mig när mina andetag föll mot hennes nacke och jag log belåtet.

  "Vad var det du sa om att du inte blev påverkad utav mig"

  "Jag är inte påverkad utav dig. Inte på det sättet. Jag ryser för att du skrämmer mig och att ha dig så här nära får mig att känna mig obekväm"

  ”Vem försöker du lura baby. Du är dragen till mig. Din kropp vet det, jag vet det och framför allt. Du vet det. Så varför stå emot det babe. Varför inte släppa loss för en gångs skull. Låta din kropp göra vad den vill” 

  Hennes andetag blev djupare och hon bet sig löst i underläppen. Hennes ögon pendlade mellan mina ögon och läppar. Ha, jag hade henne precis vart jag ville ha henne. Jag lutade mig fram mot henne men stannade när det bara var någon centimeter mellan våra ansikten ”Håll inte tillbaka babe” sa jag med en låg mörk röst vilket jag visste alltid funkade på tjejerna. 

  Men precis när jag skulle pressa mina läppar mot hennes var det självklart någon som skulle störa, som skulle avbryta oss. Vilket om du frågar mig var väldigt frustrerande då jag själv var ganska upphetsad just nu. Att retas och hålla på med henne hade även påverkat mig. Jag ville kyssa henne, jag ville se vad hon var kapabel med för ärligt talat verkade hon inte riktigt som den tjejen. Plus hon är den första tjejen som har noppat mig vilket gjorde mig rätt intresserad utav henne.

  ”Brianna kommer du ner snart. Jag ska åka nu och om du inte kommer ner nu måste du gå till skolan”

  ”Jag kommer mamma ge mig bara en minut” ropade Brianna tillbaka och suckade kort där efter.

  ”En tjej som inte har sin egen bil i det här området. Det var något oväntat”

  ”Oh jag har en bil. Eller åtminstone så hade jag en innan den blev snodd av någon kille utanför baren borta vid centret”

  ”Åh en party girl, det hade jag inte trott när jag såg dig första gången”

  ”Det kanske är för att det inte är jag. Jag åkte dit för att hämta min syster som var ute och festade”

  ”Vi säger det babe” sa jag och kollade in i hennes ögon. Vilket var ett misstag då jag av någon anledning verkade ha en förmåga att fastna i dem. Vilket om ni inte redan förstått det var något nytt för mig. Tjejer hade inte den påverkan på mig. Det är jag som gör tjejer stumma, som får dem ur kontroll. Tjejer var bara bra för en sak och en sak bara. Tjejer är till för att ha sex med och inget annat. Inga känslor inblandade, bara meningslöst och engångs sex, kanske två omgångar om dem är bra. Men absolut inte mer, då blev dem bara klängiga. Och låt mig bara säga en sak. Jag hatar och då menar jag verkligen harar klängiga tjejer.

 Men det var något med hennes ögon som fick mig att tappa balansen.

  ”Eh det här var ju roligt. Men jag måste verkligen sticka nu för att inte komma försent till min lektion. Och jag tipsar dig att du sticker också. Vår städare kommer om en timme för att städa här och jag antar att du inte vill bli sedd så” sa hon stelt och jag nickade smått till svar. Jag backade undan från henne och hon hoppade ner från bordet.

  Jag satte mig ner på hennes säng och kollade på henne medan hon sprang runt i rummet för att packa ner det hon behövde i sin väska. Hon slängde väskan över axeln och kollade runt i rummet kort innan hennes blick föll på mig. Hon kollade bara på mig ett tag innan hon vände och gick ut ur rummet. Jag kollade på dörren som hon försvunnit ur ett tag innan jag skakade på huvudet. Jag reste mig upp för att gå bort till min tröja som låg på golvet. Efter att ha dragit på mig den fortsatte jag att leta efter mina saker. Jag hittade min tjocktröja hängandes på ena fåtöljen och min pistol liggandes på bordet bredvid den. Men jag tvekade en aning innan jag greppade tag om den. Var det verkligen så smart att ta med mig den? Jag menar jag visste ju att polisen skulle genomsöka vårt hem så jag kunde ju inte gömma den där. Den var täckt utav deras blod plus dem kulor jag använde i min pistol var inte så vanliga så det skulle väcka en hel del mistankar mot mig som jag verkligen inte behövde just nu. Men jag kunde väll inte lämna den här heller. Jag menar vad skulle hända om Brianna lämnade in den till polisen. Jag tror inte att hon skulle göra det men tänk om. Jag skulle vara så körd och det skulle sluta med finkan för mig. Inget snack om saken.

 

 



 

Det blev lite kortare än dem tidigare men jag har redan börjat på nästa kapitel så det lär förhoppningsvis inte vara lika lång väntan på nästa. Eller det hoppas jag i alla fall. Jag vet vad som ska hända så det gäller bara att få ner det ord. Vilket är lättare sagt än gjort.

 

I alla fall vad tycker ni om kapitlet?? KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA vad ni tycker och vad ni tycker ska hända i nästa kapitel.


Kommentarer
Postat av: celebnovell

Älskar allt med din blogg. Du skriver helt perfekt! ^^

2013-07-24 @ 01:36:30
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Ebba

ÄLSKAR DET:)))

2013-07-24 @ 07:49:18
Postat av: Rebecca ツ

Älskar det! Längtar efter nästa! Och btw jag har ingen speciell tycke om vad ska hända. Skriv du så kommer jag läsa och älska det som vanligt c:

2013-07-24 @ 10:18:27
Postat av: Anonym

Love it,du e sjukt duktig på att skriva!!

2013-07-24 @ 10:23:37
Postat av: Emelie

Jätte bra :D

2013-07-24 @ 10:50:45
Postat av: Natasha

Gahhhh så grymmt bra!! Asså you go girl! Längtar till bästa kapitel, du skriver som en gud❤

2013-07-24 @ 12:08:35
Postat av: Nicole

omg, kan inte hon oxå börja typ bli kriminell o festa o sånt,sen flyttar hon ut från sina föräldrar osv.. lol jk fett bra men meeer drama

2013-07-24 @ 13:52:23
Postat av: Maria :*

Awesome kapitel! Men kan du inte skriva mer drama? :)

2013-07-24 @ 14:39:54
Postat av: Rebecca ツ

Jätte bra!! Men har du något instagram konto som informerar om info på bloggen? Tacksam för svar c:

Svar: ja jag har ett instagram konto, @biebermyworldnovell heter bloggen på instagram ;)
Bieber My World

2013-07-24 @ 22:19:17
Postat av: Natasha

När kommer nästa kapitel? Tacksam för ett svar❤

Svar: Jag vet inte riktigt, snart hoppas jag. Har börjat på kapitlet och vet vad som ska hända så det är bara att få ner det i ord. Håller dock på med ett kapitel till min andra novell och vill få upp det först då det var längre tag sen jag uppdatera den bloggen ;) Men snart kommer kapitlet upp ska du se ❤
Bieber My World

2013-07-25 @ 20:56:25
Postat av: Michelle

Jag gillar det :)

2013-07-25 @ 23:29:08
Postat av: Natasha

Åhh vad heter din andra novell?!❤

Svar: Åh den heter http://justtwitter.blogg.se/ och just nu ligger jag på min femte novell Memories Can Come And Go ;D ❤
Bieber My World

2013-07-26 @ 08:02:43
Postat av: Natasha

Asså förlåt om jag tjatar men det var rätt länge sen du la ut ett kapitel! Men när kommer nästa jag är så kär i din novell det är bara det❤kram!

Svar: Haha det är lugnt, jag vet att det är ett tag nu. Men kapitlet kommer upp idag någon gång. Sitter med det just nu och skriver det sista❤kram!
Bieber My World

2013-07-28 @ 14:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback