Kapitel 31 - Jag älskar dig Brianna

 
TIDIGARE KAPITEL:
  Jag och Nate hade dansat nästan hela vårat nummer nu och vi var framme vid det ‘stora lyftet’. Jag tog sats och fick en liten nickning från Nate innan jag gjorde mitt språng mot honom. Han fick enkelt upp mig den här gången och jag hängde där upp i luften ett tag innan han långsamt sänkte ner mig. När jag sen nästan nuddade vid golvet flängde han runt mig och föll ner på knä så att vi nu hamnade ja. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men det Nate gjorde där efter chockade mig men det jag gjorde sen var nog ännu mer chockerande. 

  Nate kysste mig, men inte nog med det. Jag kysste honom tillbaka.

 



 

 

  Jag satt tillsammans med Ryan och Chaz bland dem främre raderna och jag kunde inte slita min blick ifrån henne. Hon var så himla vacker, det var hon alltid men jag var chockat utav vad hon gjorde. Hur hon rörde sig. Jag visste att hon var rörlig men got damn. Hon kan vrida kroppen på sätt som borde vara omöjligt.

  ”Jason inser du hur mycket grejer du skulle kunna göra med henne i sängen?” frågade Ryan och jag vände mig kort för att kolla irriterat på honom. Irriterad över att hans ens tänkte på Brianna på det sättet. Jag kanske var lite överbeskyddande men jag ville inte att andra killar skulle tänka på henne, jag ville inte ens att dem skulle titta på henne. Men jag vet att jag inte kunde ställa sådana krav. Plus jag gillade att se de avundsjuka blickarna som jag får när jag är tillsammans med Brianna. Var enda kille skulle skratta sig lycklig om han var i mina skor. Men hon var min och det spelar ingen roll hur sur hon är på mig, jag ska göra allt för att fixa det här. 

  Brianna sprang av scenen än en gång och en något yngre grupp kom upp på scenen. Jag kollade uttråkat på dem och tog istället upp mobilen för att börja knappa på den. Jag gillade inte att kolla på ballett och andra olika dans grejer. Om det är något jag ska kolla på är det sport. Om det inte vore för att Brianna dansade här skulle jag aldrig ha kommit hit. Tanken på att kolla på en ballett uppvisning skulle inte ens slå mig. Aldrig i livet. Så så fort Brianna gick av scenen kom mobilen upp och åkte inte ner för än Ryan eller Chaz sa att det var Briannas tur att dansa igen. För jag skulle inte missa det för allt i världen just nu. För att se henne där uppe på scenen nu får mig att se en sida utav Brianna som jag själv inte sett så mycket utav dem senaste dagarna och jag visste att det mesadels var mitt fel.

  Men nu när jag kollade upp på Brianna så såg hon rakt igenom lycklig ut. Hon hade ett stort leende på läpparna och det såg ut som att hon hörde hemma där uppe. Jag kommer ihåg för någon vecka sen när jag hämtade upp henne från en utav hennes danslektioner och hon hade förklarat för mig att scenen som hon dansade på var ett andra hem för henne. Hon hade spenderat så mycket tid där att det hade blivit som ett andra hem för henne. Hon kände sig säker där och hon kunde göra det hon älskade. Hon sa även att innan hon träffade mig så var det hit hon rymde när hon behövde komma hemifrån. Okej kanske inte rymde då vi alla vet att Brianna aldrig gjorde något fel innan hon träffade mig. Men det var hit hon kom för att kunna komma undan från allt och jag älskade att se henne så här. Hon såg så avslappnad och glad ut där uppe vilket nästan fick mig att känna mig avundsjuk för jag ville vara den som satte ett leende på hennes läppar. Men nu på senaste tiden så har jag inte orsakat henne något annat än smärta.

  ”Brianna ska upp igen och det här är tydligen den sista dansen på hela uppvisningen” mumlade Chaz till mig och puttade lite smått på mig. 

  Min mobil stoppade jag fort ner i min ficka igen och kollade upp på scenen i lagom tid för att se hur Brianna gjorde sin väg upp på scenen. Hon hade nu bytt kläder så att hennes utstyrsel var lite mer gammeldags.

  Jag satt och kollade fascinerat på Brianna som tyvärr dansa med Nate men jag måste säga att han var okej på att dansa. Det kan jag i alla fall ge honom. Och när han sen faktiskt lyckades med hoppet som jag sett honom misslyckats med tidigare kunde jag andas ut då jag vart orolig för det lyftet. Jag vet att Brianna sa att han lyckats med lyftet förra vecken men det fick inte mig att sluta oroa mig. För jag litade in på honom.

  Och efter några sekunder till utav dansade så fick jag mitt svar besvarat till varför jag inte kunde lita på honom. Han lutade sig framåt så att hans läppar låg över Briannas vilket jag visste inte tillhörde framträdandet så Brianna försäkrat mig utav det. Men det som verkligen förvånade mig var det som hände därefter. När Brianna besvarade kyssen och dem stod så där ett tag innan dem drog sig undan. 

  Jag kunde se ett stort belåtet leende på Nates läppar medan Brianna såg en aning ångerfull ut. Vilket hon fucking gjorde rätt i. Vi har inte gjort slut officiellt så vad i helvete håller hon på med. Går runt och kyssar killar. Speciellt Nate som sårade henne så för ett tag sen och är inget annat än ett stort svin. Men hon verkade inte ångra sig särskilt länge då hon sen ställde sig på tå för att ge honom en kyss på kinden 

 

  ”Vad gör du här?” frågade Brianna chockat när jag kom stampandes in backstadge med Chaz och Ryan följande.

  ”Vad gör jag här? Jag sa ju att jag skulle komma och kolla på din dans uppvisning, jag lovade ju att jag skulle komma”

  ”Ja det gjorde du. Men jag menar du har ju inte vart särskilt bra på att hålla dina andra löften så varför skulle du hålla just det här? Jag menar du lovade mig att du inte var som Nate men ändå så visade det sig att du var precis som honom” 

  ”Brianna jag är ingenting som honom och på tal om det där kräket. Vad i helvete gör du? Gå runt och kysser honom så där?” sa jag och kände hur min röst sprack och Brianna verkade märka det också då hon skakade på huvudet.

  ”Det var inte planerat så men jag kunde inte putta undan honom, jag blev tvungen att gå med på det för att inte sabba mina chanser att komma in på någon bra skola. Plus jag ser inte vad den stora grejen är. Det är ju uppenbart att det vi har inte är en riktig relation så om du kan gå runt med en massa olika tjejer varför kan jag inte gå runt med en massa olika killar?”

  ”För att jag inte går till en massa tjejer. Det är inte så”

  ”Nej du har rätt. Det är inte så. Det är förmodligen mycket värre. Jag menar med tanke på vem du är och vad jag har sett skulle det inte förvåna mig om du hade sex med dem också. Jag menar du hade ju det med dem förut så vad säger att du inte har haft det under hela tiden vi vart tillsammans?”

  ”För att jag inte fucking har vart otrogen mot dig”

  ”Kyssen med den där servitrisen och alla dem andra flingarna du haft med andra tjejer säger annat” sa Brianna kalt och jag såg att hon försökte hålla en stark front men hon kunde inte lura mig. Jag kunde inte se rakt igenom henne och se att något inte stod rätt till. Hon var sårad, hon var arg och framför allt hon var förvirrad. Jag kollade medlidande på henne och tog ett steg närmre henne vilket bara ledde till att hon backade bakåt för att hålla avståndet mellan oss.

  ”Brianna snälla låt mig förklara, det här verkar mycket värre än det är. Jag lovar, om du bara lyssnar på mig så lovar jag att berätta allt”

  ”Det är det som är grejen Jason. Jag vill inte höra vad du har att säga. Du lovade mig att du inte skulle vara den nästa Nate, du lovade mig att du inte skulle skada mig som han gjorde och jag antar att du hade rätt. Du skadade mig inte som Nate, du gjorde det värre”

  ”Brianna snälla. Du måste lyssna på mig, du måste låta mig förklara”

  ”Okej så förklara” sa Brianna och flängde ut med armarna. Hennes blick brände in i min och tårar fyllde återigen hennes ögon. Jag kollade med stora ögon på henne och kände hur det än en gång hög till i hjärtat när jag såg henne så här. Jag hatade att se hennes gråta, speciellt när jag visste att det var jag själv som är orsaken till det. Men jag kunde lösa det, jag kunde göra saker bättre igen. Om hon bara kunde lyssna på mig.

  ”Jag kan inte förklara, inte här” sa ja jag och kollade runt på alla personer som stod runt oss. Dem alla kollade med stora ögon på oss.

  ”Varför inte Jason? Varför kan du inte förklara anledningen till att du har vart otrogen mot mig inför alla här. Jag menar det är ju ingen chock för någon utav dem. Alla här inne hade räknat med det här, dem slog vad om hur lång tid det skulle ta för dig innan du föll tillbaka till ditt gamla jag. Tills du inte ville ha mig längre. För uppenbarligen så är sex allt du vill ha och eftersom jag inte gett det till dig så går du till andra. Precis som Nate gjorde”

  ”Jag är inte ett skit som den där jäveln Nate så sluta jämför mig med honom”

  ”Du har rätt, du är inte som honom. Du är värre. Du såg hur mycket det hade sårat mig när Nate var otrogen mot mig. Jag pratade med dig om det och du lovade mig att du aldrig skulle göra det samma. Fast jag antar att det är jag som är idioten egentligen. Jag var den som trodde att du hade förändrats, jag trodde att du hade förändrats bara för mig. Men för dig så verkar det som att jag bara var ännu ett ligg. Jag menar det är ju vad du sa till den där killen på kafét. Vilket jag tycket är lite konstigt med tanke på att vi inte ens har haft det. Men skäms du så mycket att du inte lyckats få det med mig att du måste gå runt och ljuga om det” spottade Brianna äcklat fram och jag kollade chockat på henne. Mike hade haft rätt, jag borde bara ha berättat för henne från hela början. Nu tror hon att jag har vart otrogen mot henne plus bara utnyttjat henne för sex. Vilket inte var sant, inte på något sätt. Men jag antar att med det hon hörde och det hon sett så verkar det så.

  ”Brianna jag” var allt jag kunde få fram innan min röst svek mig och jag kollade vädjande på henne.

  ”Det är över Jason. Du behöver inte låtsas längre, det här betydde ju uppenbarligen ingenting för dig ändå så det är lär väll bara vara skönt för dig att slippa det här. Slippa hänga runt mig hela tiden, jag menar enligt dig så har jag ju vart väldigt klängig. Fast det har ju alla tjejer du haft vart. Jag menar du är ju den stora Jason McCann, tjejer bara slänger sig efter dig. Skillnaden mellan mig och dem bara är att jag faktiskt föll för dig. Jag älskade dig faktiskt, vilket var mitt största misstag” sa hon och gav mig ett falsk leende innan hon vände om för att sen göra sin väg bort till omklädningsrummet. Jag kollade chockat efter henne och kunde inte få in vad som hade hänt. Hon hade gjort slut med mig, Brianna hade gjort slut med mig och det var allt mitt fel. Jag sabbade det. jag borde bara ha vart ärlig mot henne från hela början så hade det här aldrig hänt. 

  ”Jag älskar dig också” sa jag lågt och såg hur hon försvann bort ifrån mig. Jag pillade smått med hjärthalsbandet som låg i min ficka, halsbandet som jag planerat att ge tillbaka till henne.

  Jag fortsatte att kolla efter henne och jag kunde känna allas blickar på mig vilket fick mig ännu mer irriterad än jag redan var ”Har ni inget bättre för er? Sköt era egna grejer istället” spottade jag ilsket fram innan jag vände mig om för att gå bort mot utgången men stannade tvärt när min blick fastnade på något. Eller snarare någon som fick mitt blod att koka. 

  Bara någon meter bort från mig stod Nate med ett stort leende på läpparna medan han pratade med någon annan utav dansarna. Han skrattade högt och vred huvudet lite så att hans blick möte min. Han slutade genast skratta men ett stort flin spreds istället på hans läppar. Efter att vi bara stått där och kollat på varandra ett tag så vred han smått på huvudet för att sen kunna peka på hans högra kind. Först kunde jag inte förstå vad han syftade på men när jag kollade mer ordentligt kunde jag se läppstifts avtryck på hans kind. Ingen fråga om att det var från Brianna också då han visade det för mig. Han visste att jag och Brianna bråkade så han vill trycka upp det i mitt ansikte att han kysst henne. Sjuka jävel, han kommer att få betala för det här. Brianna är min, vare sig Brianna vill det eller inte. Jag kommer inte låta någon annan komma åt henne för jag är en självisk jävel.

  Jag kände hur ilskan jag känt innan kom tillbaka och jag var bered att slänga mig över honom. Jag vill smälla till honom så hårt så att han glömde bort vem han var. Kanske ge honom en rejäl blåtira så att han skulle kunna se bevisen på hans misstag ett tag. För varje gång han skulle kolla sig i spegeln eller någon skulle nämna det skulle han minnas mig och smärtan som jag gav honom. 

  Men innan jag ens han göra något, innan jag ens han ta ett steg till mot honom kände jag hur någon greppade tag om in arm för att hålla mig tillbaka. Jag vred mig irriterat mot personen som höll mig tillbaka och min blick fastnade på Ryan som gav mig en menande blick ”Jason släpp det, han är inte värd det. Jag förstår att du hatar honom för det han gjorde men du kommer inte att göra något bättre genom att slå honom. Det kommer förmodligen bara att göra saker värre för Brianna och vi alla vet att du inte vill sabba hennes chanser till vad det nu är hon vill in på”

  ”Ryan jag kan inte släppa det här, han fucking kysste henne. Ännu värre än det, hon kysste honom tillbaka för ge igen för att jag kysste den där tjejen på restaurangen. Som jag faktiskt inte kysste utan hon kysste mig”

  ”Mannen jag vet det men det här kommer inte att lösa något. Du kommer bara att sabba allt. Det finns vakter häromkring och om dem ser att du drar igång någon slags fajt så kommer dem att ringa polisen. Och polsen är verkligen det sista som vi behöver just nu”

  ”Du såg vad han gjorde, du såg precis som jag gjorde att han kysste henne. Du vet även vad han gjorde mot henne, anledningen till att dem två gjorde slut. Han var fucking otrogen mot henne och han ska få sota för det”
  ”Jason jag vet att han var otrogen mot Brianna vilket är ännu större anledning till att du ska backa undan från det här. Just nu tror Brianna att du vart otrogen mot henne också så du borde fokusera på att fixa sker och ting mellan dig och Brianna istället. Plus om du lyckas få tillbaka Brianna efter det här kan du trycka upp det här i Nates ansikte och jag skulle nog tro att det skulle svida mer. Speciellt med tanke på att han försökt få tillbaka henne ett tag nu” sa Ryan och jag fnös smått men jag visste att han hade en poäng. Eller en massa poäng. Att börja slåss här inne med Nate skulle inte ge mig något annat än mer problem. Plus det skulle kunna sabba för Brianna på något sätt.

  Så utan att säga ett ord till så vände jag om och började gå bort mot utgången som lede ut till parkeringen där min bil stod.

 

 

  ”Hej Brianna det är jag igen. Eh jag ringer nog dig för typ tjugonde gången nu och jag har väll egentligen inget nytt att säga” sa jag och var tyst ett tag innan jag fortsatte att prata igen ”Jag vet att jag har sårat dig och jag är ledsen, det är jag verkligen. Du måste lita på mig Bri. Jag skulle aldrig skada dig med mening. Du betyder så mycket för mig och jag vet att jag låter som värsta tönten här nu men det är sant” sa jag och tog en liten paus till innan jag fortsatte ”Jag vet att jag har gjort mycket fel, det vet jag. Det är inte bara i våran relation som jag pratar om för jag har gjort så mycket annat fel i mitt liv. Jag har gjort så många fel beslut och det finns ingen chans för mig att komma tillbaka nu. Jag är fast i det här livet och jag kan inte komma ur det. Det finns ingen annan väg ur det liv jag lever utan döden. Det är en mörk livsstil som jag lever men du har på något sätt lyckas göra den ljusare. Du har fått mig att se världen på ett helt annat sätt och du har fått mig att känna något som jag aldrig har känt förut. Innan dig var jag känslokall, jag brydde mig inte om andra och jag pratade aldrig om mina känslor. Men med dig, allt är bara annorlunda med dig. Jag kunde prata med dig, du fick mig att prata om allt vilket i slutänden alltid fick mig att känna mig bättre. Du fick mig att inse att jag kunde bry mig om fler personer är bara mig, du fick mig att tro på kärlek. Något som alla som kände mig trodde var omöjligt. Alla tror att jag kommer att dö ensam och ingen tror på det mer än jag. Eller det var fram tills jag träffade dig. Du fick mig att känna saker som jag aldrig känt förut och även fast det skrämde mig i början så är du det bästa som har hänt mig Brianna. Du är det bästa som har hänt mig och jag vet inte vad jag ska göra utan dig. Så baby snälla, snälla ge mig en chans till eller i alla fall prata med mig. Jag vet att jag kan fixa allt om du bara låter mig förklara. Så snälla Brianna prata med mig, det här är inget jag vill ta över telefon. Det är komplicerat och jag vill se dig” sa jag och men avbröt mig själv då min röst svek mig. Jag visste inte vad mer jag kunde göra för att få henne att förstå. Jag visste inte ens om hon lyssnade på dem här röstmeddelandena. Jag andades häftigt ut och stängde ögonen hårt för att hålla tillbaka tårarna som ville spridas i mina ögon. Jag var inte personen som grät. Med en liten suck sa jag sen dem fyra orden som jag inte verkade kunna sluta säga ”Jag älskar dig Brianna” innan jag avslutade ännu ett röstmeddelande.

  Jag klämde om mobilen hårt i handen och hade lust att kasta den över hela rummet så att den skulle slå i väggen men lyckades att hålla mig. Om jag sabbade min mobil var det ännu mindre chans att jag skulle höra från Brianna. Inte för att jag tror att hon kommer att höra av sig för hon har ju trotts allt inte gjort det än. Jag har ju som sagt lämnade säkert 20 röstmeddelanden när jag säger nästan exakt samma sak. Den här sista blev dock mycket mer slarvig och jag bara babblade på. Desperat för att Brianna skulle förlåta mig. Men hon har säkert inte ens lyssnat på något utav dem och kommer förmodligen inte att göra det heller.

  ”God dammit snälla säg inte att du ska börja gråta nu också” hörde jag någon säga bakom mig och jag vände mig om för att se hur Robert tillsammans med Mike gjorde sin väg in i mitt rum där jag satt ”Jag menar kom igen Jason. Det är en tjej, det finns tusentals andra där ute som bara väntar på att få vara med dig” 

  ”Grejen är bara Robert att jag inte vill vara med dem. Jag vill vara med Brianna”

  ”Men uppenbarligen så vill ju hon inte vara med dig. För hade hon velat det så hade hon ringt dig vid det här laget. Men hon har fortfarande inte hört av sig och det lär hon inte göra heller”

  ”Jag bryr mig inte. Hon måste lyssna på mig och vill hon inte vara med mig efter att jag sagt allt så visst. Då kan jag släppa taget om henne men det kan jag inte göra nu. Hon måste veta sanningen, hon måste veta att jag inte är den nästa Nate”

  ”Jason kom igen, du låtar som världens största pussy just nu. Vad hände med dig? Du brukade älska att gå från tjej till tjej, vi brukade alltid gå ut och festa. Men nu? Nu sitter du och ringer desperat efter en tjej som uppenbarligen inte vill ha dig längre. Så varför går du inte bara vidare och hittar någon ny tjej du kan sitta på. Visst Brianna ser bra ut men det gör också tjejerna på klubben. Så hon kan ju inte vara så svår att ersätta ska du se” sa Robert och det var det sista jag kunde ta innan jag sprack. Allt det här med Brianna har stressat mig något enormt och enda sedan Ryan stoppade mig från att slå sönder Nate så har jag velat smälla till någon.

  Utan att tveka slängde jag mig mot honom och hade honom uppressad mot väggen på bara någon sekund. Han kollade chockat på mig och försökte slita bort min arm som jag pressat mot hans strupe.

  ”Nu ska du lyssna på mig Robert och lyssna jävligt noga. Jag är trött på att du hela tiden ber mig att gå till andra hela tjejer och vill att jag ska släppa Brianna. Du bryr dig bara om dig själv och vill att jag skaffa tjejer åt dig så du kan inte ens se att din så kalla bästa kompis faktiskt är lycklig. Vilket är första gången sen Alex dog. Brianna får mig att må bättre och på något mirakulöst sätt så älskar hon mig. Jag är så fucked up på så många sätt så hon borde inte göra det. Men nu gör hon det och jag tänker inte slänga bort det bara så där. Att festa och ligga runt med en massa tjejer var kul medan det varade men jag har gått vidare och det borde du också. Jag kommer inte gå tillbaka till det livet och ju fortare du inser det desto bättre för oss alla” nästan morrade jag fram och Robert kollade chockat på mig. Jag kunde även känna Mikes blickar på mig men jag sket i det och fokuserade på Robert som fortfarande försökte ta sig ur mitt grepp. Men jag släppte honom inte, inte på ett bra tag i alla fall. När han väll började shippa efter luft släppte jag mitt grepp och han föll hjälplöst till marken medan han försökte hämta andan.

  Jag stod där utan att säga något precis som dem andra gjorde ett tag innan Mike valde att bryta tystnaden ”Eh Jason vi kom faktiskt upp hit för att säga till dig vi tänkte ha ett möta. Vi behöver prata igenom hela den här Amanda grejen”

  ”Visst jag kommer strax. Jag ska bara skicka iväg ett meddelande till Brianna”

  ”Jason jag är ledsen över att behöva säga det här. Men om hon svarar dig när du ringer henne. Vad säger då att hon kommer att svara dig om du skickar ett meddelande?”

  ”Det är inte säkert men det är värt ett försök. För ett röstmeddelande kan hon bara enkelt slänga bort medan hon helt klart kommer att se en del utav meddelandet. Det första jag kommer skriva i meddelandet kommer att synas på hennes skärm redan när den är låst så det gör att hon i alla fall ser något” sa jag och Mike nickade smått till svar. Jag såg på honom att han vill säga något men han gjorde rätt i att hålla tyst. 

 

Briannas perspektiv

  "Jag älskar dig Brianna" hörde jag Jason mumla fram innan röstmeddelandet avslutades och jag kände hur tårarna som jag lyckats hålla tillbaka ett tag nu började rinna ner för mina kinder. Jag ville inte gråta mer, jag var trött på att gråta. Det har jag gjort så det räcker för ett bra tag nu. Men jag kunde inte hålla tillbaka det. Inte efter allt Jason sa. Han sa att jag gjort hans värld ljusare, att jag gjorde hans liv bättre och han sa att han älskade mig. Något jag aldrig trodde att jag skulle höra från honom.

  Jag ville ringa honom, jag ville höra hans röst. Höra honom säga jag älskar dig igen. Men jag kunde inte få för mig att slå in hans numer. Så fort jag tänkte på honom nu kommer bilder upp på när han kysste den där servitrisen, när han flörtade med andra tjejer. Hur kunde jag lita på det han sa, hur kan jag ta hans ord till hjärta när jag sett honom flörta runt med andra tjejer. Han kallar dem vackra, sexiga, snygga och jag kan inte låta bli att känna mig dålig. Visst han säger sådana saker till mig också men om du hör en person säga samma sak till en massa andra så betyder det inte lika mycket längre. Det var ett bevis att jag uppenbarligen inte betydde lika mycket för honom som jag trodde. Jag betydde uppenbarligen inte lika mycket för honom som han betydde för mig.

  Det värsta med det här också är att jag har blivit varnad. Det har konstant kommit upp folk till mig och sagt att Jason bara spelar mig, att han bara ville ha sex med mig. Men jag trodde dem inte, jag var idioten som trodde att jag kunde ändra på honom. Jag är sådan idiot, hur kunde jag ens tro det. Jag visste redan från början att Jason bara var ute efter sex men jag släppte ner den muren till honom. Jag började lita på honom och jag föll för honom. Men jag antar att när jag inte hade sex med honom så gick han vidare till nästa. 

  Jag torkade bort tårarna som stannat på min kind och skulle precis gå bort till badrummet när jag kände hur min mobil vibrerade i min hand. Fort föll min blick ner på den och jag kände hur det hög till i hjärtat än en gång när jag såg att det var ett meddelande ifrån Jason. Men innan jag hann stoppa mig själv så hade jag öppnat det och lät mina ögon glida över det. 

  

   Från: Jason <3

Jag är så hopplöst förälskad i dig.

I dina ögon.

Ditt skratt.

Din röst.

Ditt leende.

Jag lovar att jag kan vara allt du vill att jag ska vara om du ger mig chansen.

 

  Jag läste igenom meddelandet några gånger innan jag kände hur tårarna började forsa igen och jag begravde mitt ansikte i mina händer. Ville Jason såra mig mer än han redan gjort eller vad? Jag har försökt att inte tänka på honom men att se honom igår vid min dans uppvisning hade knäckt mig och jag hade exploderat. Sen när jag kom hem försökte jag att få in i mitt huvud att jag gjort slut med Jason för att han var en skit stövel. Men nu kommer han här och påstår att han älskar mig.

  Han kan inte göra så här mot mig, inser han inte hur fucking mycket det sårar mig? Men jag antar att han inte bryr sig. För om han hade gjort det och faktiskt älskar mig så hade han aldrig gått runt till alla dem där andra tjejerna.

 



 

Okej så det här var nog inte riktigt vad ni hade förväntat er, många trodde att dem skulle lösa problemet där efter dansen men så blev det ju inte. Brianna vägrade lyssna på Jason förklaring men jag klandrar henne inte. Hade nog gjort samma sak. Fast vad ver jag, kanske skulle var svårt att hålla sig sur på en såndan snygg kille som Jason.

 

1. Vad tycker ni om Briannas och Jasons gräll/fight?

2. Vad tyvkte ni om Jasons röstmeddelande och sen det lilla meddelandet som han skickade?

3. Vet att jag ställe typ samma fråga förra veckan men tar den igen nu när saker och ting har ändrats. Hur lång tid tror ni att det tar för Jason att vinna tillbaka Brianna?

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

1 jag vet inte 1. Jag vet inte 3. Jag vet inte... Bra kapitel btw ;)

2014-01-27 @ 06:44:24
Postat av: Emelie

Sjukt bra :)

2014-01-27 @ 09:43:25
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Postat av: Kanya

Vill bara säga alltså bästa novellen/fanfic jag har läst. Lever mig in i det här så mycket. Blev tårögd när jag läste det här kapitlet. Gud alltså vill läsa mer nu nu nu! Så himla bra och underbar åhhhh :')
1. Inte alls bra :/
2. Hur gulligt som helst alltså jag typ tog åt mig, haha!
3. Tror det blir ett bra tag :((

2014-01-27 @ 16:09:32
Postat av: Anonym

Omgggggg!!

2014-01-27 @ 16:51:35
Postat av: Emilia

Omb älskar din novell!

2014-01-27 @ 17:03:09
Postat av: Linn

iiiiiiiihhhhhhh! HE LOVES HER! kom igen nu Brianna. hahahahah, ser fram emot nästa då jag har en aning om vad som kommer hända. hahahhaah. krams!

2014-01-27 @ 18:00:39
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Hedvig!

Jättebra! 1: Tycker det var bra, roligt med spänning, lol.
2: Vet inte...
3: De kanske blir det om ett tag... Vad vet jag?

Bästa!!! hoppas han får försöka ett tag, typ komma till hennes skola och så tills hon ointe kan undvika honom!:D

2014-01-27 @ 18:09:59
Postat av: Hedvig!

Jättebra! 1: Tycker det var bra, roligt med spänning, lol.
2: Vet inte...
3: De kanske blir det om ett tag... Vad vet jag?

Bästa!!! hoppas han får försöka ett tag, typ komma till hennes skola och så tills hon ointe kan undvika honom!:D

2014-01-27 @ 18:10:29
Postat av: Anonym

Aaaaahhhh, blir så sjukt irriterad över Briannaa :3 Kan hon inte bara låta honom förklara någon gång? ._.

Men sjuukt bra kapitel

2014-01-27 @ 18:24:19
Postat av: Ylva

BÄSTA!
DRAMA! ( hoppas jag hehehe)

Jag älskade rötsmedelandet han skicka till henne! 👌
Jag tror att han kommer komma hem till henne !

När kommer de ha sex?! Jag typ döööör HAHAHA😂😁

2014-01-27 @ 18:31:56
Postat av: justindrewnovell

OMG det här är så sjukt underbart bra!! :D
kram

2014-01-27 @ 19:37:40
URL: http://justindrewnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

jag hoppas de reder ut allt till nästa kapitel iaf :/

2014-01-27 @ 21:47:37
Postat av: Anonym

Damn jag får damp på brainna! Hon måste fatta att han har en anledning 😫 OMG älskar Jason så jävla söt 🙈😭

2014-01-27 @ 23:55:08
Postat av: therese

Såå bra men hoppas de reder ut allt snart så de kan bli tillsammans igen och sen skulle det vara roligt att veta vad briannas pappa skulle säga om han visste sen att de var tillsammans men senare då!

2014-01-28 @ 07:38:28
Postat av: Melinda

Suuuuper braaaaa!!!!!!!!!!! :-D
1. Blev väldigt spännande med "fajten" å att dem gjorde slut.... XD
2. Tycker han bara e fööör söt! Då gulligt av honom!!! ^^
3. Ingen aning, men kan nog ta ett tag då båda e ganska envisa......

2014-01-28 @ 14:54:35
Postat av: leonor broberg

fan vad bra

2014-01-30 @ 19:29:11
URL: http://leonorbroberg.blogg.se/
Postat av: Omfg

😱😭😭😭😭😭😭😭😭 MMEEERRR

2014-02-02 @ 01:59:23
Postat av: Anonym

Omb nej ja vill ha dem tsm låt han förklara nån gång

2014-02-02 @ 13:06:46
Postat av: Celebnovell

Längtar verkligen tills nästa! :D
1. Tyckte du fick in orden osv väldigt bra samtidigt som du hade med Jasons tankar.
2. AWWW xD
3. På något sätt känns det som om det kommer ta väldigt länge..

2014-02-06 @ 15:48:47
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Postat av: -A

NÄR KOMMER NÄSTA KAPITEL ???? DÖR AV VÄNTAN

Svar: Det kommer senare idag/imorgon. Det beror på vad du anser efter 12 som :P
Bieber My World

2014-02-06 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback