kapitel 32 - Skydda dig från mig

 
TIDIGARE KAPITEL:
 Han kan inte göra så här mot mig, inser han inte hur fucking mycket det sårar mig? Men jag antar att han inte bryr sig. För om han hade gjort det och faktiskt älskar mig så hade han aldrig gått runt till alla dem där andra tjejerna.
 
 


 

  Jag gick uppför gången som ledde till Briannas skola och jag kunde känna allas ögon på mig. Killarna gav mig äcklade blickar medan tjejerna fnittrade när jag gick förbi dem. Jag himlade smått med ögonen åt dem och fortsatte gå upp mot skolan i jakt på Brianna. 

  Jag måste få tag på henne, jag måste prata med henne. Jag har försökt få tag på henne i tre dagar nu sen hennes dansuppvisning men hon vägrar att svara. Jag vet inte ens fall hon läst mitt sms eller fall hon ens hört någon utav mina röstmeddelande som jag skickade till henne. Hon har säkert inte ens lyssnat på henne. God dammit hon är så himla envis och jag börjar bli desperat. Hon måste lyssna på mig, hon måste förlåta mig. Hon bara, hon bara måste.

  ”Omg har är så söt” hörde jag någon viska till hennes kompis och jag skakade smått på huvudet. Jag hatade när när folk kallade mig söt och gullig. Jag är inte söt och inte gullig heller.

  ”Skämtar du eller. Han är inte söt, han är fucking sexig” sa hennes kompis som att hon hört mina tankar och ett litet leende spreds på mina läppar.

  Jag kollade runt mig lite och kunde inte låta bli att skratta. Personer här såg så fåniga ut i sina kläder och jag är väldigt glad att jag aldrig gick på en skola som den här. Jag skulle aldrig ha på mig en skoluniform i mitt liv. Här måste killarna ha skjorta, slips och någon slags kavaj liknande sak över som dem matchade med ett par svart fin byxor. Som Brianna sa att dem absolut inte fick dra ner. Haha suckers. 

  Tjejerna på den här skolan hade på sig... Eh jag orkar inte ens försöka förklara vad det är dem har på sig, jag vet inte ens hur jag skulle förklara det. Jag förklarade vad Brianna hade på sig förut så om ni kommer ihåg vad jag sa då så vet ni vad det är dem ha på sig.

  Allt jag har att säga egentligen är att jag inte passar in här. Jag hade mina svart slitna jeans lågt hängande under min rumpa så att man kunde se mina boxer och ett par röda supras på fötterna. En vit V-ringad t-shirt som gjorde att man kunde se alla mina tattueringar vilket är ännu en grej som ”rika” personer inte har. Till detta hade jag även ett par svarta solglasögon och kedjor hängande runt nacken.

  Jag drog av mig glassögonen och stoppade ner dem i fickan innan jag gick in i skolan. Det var folk överallt, folk som gick åt olika håll, folk som stod lutade mot sina skåp och folk som stod i klungor och blockade vägen. Jag kollade runt i korridoren i hopp om att hitta Brianna någonstans. Men ingen sådan lycka hade jag. Jag började gå runt i skolan i jakt på Brianna men jag kunde inte hitta henne och det hade nu gått 10 minuter vilket började få mig otålig. Mitt tålamod är inte det bästa och det vet alla som känner mig. 

  Medan jag gick ner längst korridorerna kunde jag känna alla elevers blickar på mig och även en lärare kom fram till mig och sa att personer som jag inte fick vara inne i skolan. Jag vet inte riktigt vad han menar med det men jag är säker på att jag inte skulle göra det om jag hade förstått det.

  ”Du” ropade någon och jag vände mig om för att se Alexandra tillsammans med Emily göra sin väg över till mig. Alexandras blick var fylld utav hat och Emilys lika så ”Du är en sjuk person vet du det. Det är en sak att flörta med personer, vilket fortfarande är dåligt. Men att göra det framför din flickvän, ja det gör dig sjuk. Vet du hur mycket du ens skadat henne Jason. Du tror att du kan göra vad du vill bara för att du är Jason McCann men gissa vad. Om du sårar henne igen eller skadar henne på något sätt så lovar jag dig att du kommer att ångra dig. Du kommer att ångra att du någonsin tänkte tanken på att skada henne för jag kommer se till att du sotar för det" sa Emily med inget annat än hat i rösten och hon slog handen hårt mot mitt bröst. Inte för att det gjorde någon skada men jag tror hon hade hoppats på det.

  "Emily jag menade aldrig att skada Brianna. Jag försökte bara skydda henne"

  "Skydda henne från vad? Om något så borde du skydda henne från dig själv. Hon har redan gått igenom allt det här med Nate, hon behöver inte återuppleva dem där minerna genom att se dig gå runt till olika tjejer. Så jag föreslår att du bakar undan budy"

  ”Emily jag förstår hur allt det här ser ut, jag fattar att det ser ut som att jag är otrogen mot henne. Men snälla bara låt det vara för nu. Jag kan lösa allt det här, jag behöver bara hitta Brianna så att jag kan förklara allt för henne”

  ”Nej du, du ska inte ens komma i närheten utav henne. Hon behöver inte se dig, hon behöver inte höra dina lama ursäkter till varför du var otrogen mot henne. Hon har gråtit så det räcker över dig så snälla. Om du bryr dig det minsta om henne, gå här ifrån”

  ”Jag är ledsen Emily men jag kan inte göra det. Jag behöver prata med henne” sa jag och innan hon hann säga något tillbaka hade jag puttat dem år sidan så att jag sen kunde fortsätta min jakt efter Brianna.

  Efter ytligare 5 minuter av letade efter Brianna såg jag henne bara några meter bort från mig. Hon stod pratandes tillsammans med sina kompisar, lutade mot hennes skåp. Men hon hade inte sett mig än, eller i alla fall inte förs än en av hennes kompisar viskade något till henne och pekade åt mitt håll. Hon vände sig oförstående mot mig och jag såg hur hennes kropp stelnade när hennes blick föll på mig.

  ”Jason vad gör du här?” frågade hon när jag kom närmre henne men jag svarade henne inte. Jag bara pressade upp henne mot skåpet och pressade upp min kropp mot hennes. Jag stod där ett tag och bara kollade ner på henne utan att säga något innan jag böjde mig ner för att pressa mina läppar mot hennes. Mina händer hittade sin väg upp till hennes ansikte för att hålla henne på plats så att hon inte skulle kunna dra sig undan. 

 

Briannas perspektiv

  Min kropp var nu upp puttade mot mitt skåp utav Jason som nu stod framför mig och jag visste inte vad jag skulle göra. Mina hjärna sa åt mig att putta undan honom medan mitt -hur töntigt det än nu låter- hjärta- och kropp sa åt mig att stanna kvar. Det kändes så bra att ha honom så nära mig igen men jag var rädd att jag skulle bli ännu mer sårad om jag lät det här fortsätta. Jasons ögon möte mina och jag kände hur jag drunknade i hans ögon vilket fick mig att bli alldeles knäsvag. Varför var Jason tvungen att ha den här effekten på mig?

  Efter ett tag lutade han sig ner mot mig och i nästa sekund så gjorde hans läppar kontakt med mina samtidigt som hans händer tog ett fast grepp om mina kinder. Nästan som en reflex lindade jag mina armar runt hans nacke och mina fingrar började leka med hans hår. Jag kunde höra hur folk viskade och fnittrade bakom Jasons rygg men just nu kunde jag inte bry mig mindre om dem.

  Jasons ena hand lämnade min kind för att istället greppa tag om min höft, höll mig på plats samtidigt som han pressade upp sig närmre mig. ”Jag måste prata med dig” sa Jason när han drog sig undan från mig men jag var inte nöjd än. Jag ville ha mer. Jag pressade mina läppar mot hans igen och drog honom ännu närmre honom. Jag kände hur Jason drog med tungan längst min underläpp och jag skulle precis öppna munnen för att ge honom vad han vill ha när en hög röst stoppade mig. Jason drog sig undan från mig och stönade irriterat. Han visste uppenbarligen vem rösten tillhörde också. Ingen mindre en mitt irriterande ex Nate.

  ”Vad fasiken gör du här?” spottade han fram när han kom upp till och kollade med inget annat än hat på Jason.

  ”Jag är här för att se min flickvän. Har du ett problem med det?”

  ”Ja det har jag faktiskt. Du hör inte hemma här Jason och din relation med Brianna kommer aldrig att vara. Jag menar, tror du verkligen att hon kommer få fortsätta träffa dig efter att du äntligen möt hennes föräldrar? Tror du verkligen att hennes pappa skulle låta dig ens komma i närheten utav henne?”

  ”Förmodligen inte. Men om du tror att det kommer att stoppa mig från att träffa henne så är du till och med dummare än jag trodde”

  ”Och vad ska du göra? Smyga in i hennes sovrum hela tiden?”

  ”Ja varför inte? Det har ju funkat än så länge så varför inte fortsätta med det?” sa Jason och ett stort leende spreds på hans läppar när hans blick föll på Nates ansikte. Nates ansikte som just nu var alldeles rött utav ilska och han kollade på Jason som att han skulle kunna döda honom med bara blicken.

  ”Har han vart i ditt sovrum?” frågade Nate men jag svarade honom inte. Inte för att jag ens hade chansen då Jason hann före mig.

  ”Ja det har, flera gånger faktiskt. Det är där vi träffades faktiskt”

  Jag såg hur Nates ansikte föll för någon sekund innan han vände sin blick bort från Jason och kollade på mig istället. ”Om han gör det här mot din vilja blinka två gånger” viskade han så att bara jag skulle höra honom. Men uppenbarligen så hade Jason också hört honom då hans leende försvann och det såg nu ut som att han vill döda honom.

  ”Du vet att jag kan höra dig va? Och vem fan tror du att du är? Jag behöver inte tvinga mig själv på en tjej för att få vad jag vill ha. För till skillnad från vissa andra här så behöver jag inte vara desperat och klängig för att få en tjej” sa Jason nu irriterat och jag kunde känna hur hans kropp började skaka smått som den alltid gjorde när han var arg.

  ”Jag må vara klängig ibland men åtminstone så är jag inte en jävla mans hora som går runt och har sex med alla tjejer som jag kan lägga ögonen på”

  ”Vad kallade du mig just?” frågade Jason honom utmanande. Testade honom fall han hade mod nog att göra det igen. 

  ”Jag kallade dig mans hora. Men det är bara ett ord utav alla dem jag skulle använda för att beskriva dig med”

  ”Oh verkligen? Varför tar du inte och berättar vad du annars skulle kalla mig också” sa Jason och släppte sitt grepp om mig så att han skulle kunna vrida sig mot Nate. Han tog ett steg närmre Nate så att dem nu nästan stod ansikte mot ansikte medan Jason borrade in sin blick i Nates.

  ”Låt mig se här. Du är en kriminell jävel som dödar folk utan att ens tveka någon sekund och det är bara en tidsfråga innan du kommer att hamna i fängelse. Så vet du vad? Varför har du inte ditt lilla roliga med Brianna nu medan du kan. För jag tror att vi alla vet att du inte kommer att finnas här omkring så mycket längre” skrattade Nate fram och jag kunde se hur Jasons ögon blev helt svarta. 

  Men innan jag hann så mycket som ens tänka hade Jason slängt sig mot Nate. Han slog honom rakt över vänstra ögat innan han knuffade upp honom mot skåpen. Hans ansikte farligt nära Nates medan han sa något som lät som ett hot med tanke på hur låg Jasons röst var. Han sa något mer innan han slängde ner Nate på golvet.

  "Om du någonsin kysser henne eller ens rör henne igen lovar jag att du kommer att ångra dig" nästan morrade Jason fram med blicken på Nate som kollade skräckslaget på honom. Men innan Jason hann göra något mer gick jag in mellan dem. Blockade hans väg till Nate.

  ”Jason kolla på mig” bad jag i ett försök att få hans uppmärksamhet. Men han svarade mig inte, han kollade inte ens på mig. Han fortsatte bara kolla på Nate som försökte resa sig upp med hjälp av en kompis till honom.

  ”Jason kolla på mig” försökte jag igen men han fortsatte bara att ignorera mig ”Jason fucking McCann kolla på mig” sa jag nu högre och det verkade som att jag äntligen fick hans uppmärksamhet då han äntligen kollade ner på mig.

  ”Vad?” spottade han irriterat fram men hans ögon mjuknade direkt när han blick möte min. Jag kunde även känna hur hans kropp slappnade av under mina fingrar som log på hans bröst och jag gav honom ett litet leende.

  ”Du vill prata med mig?”

  ”Ja, det var därför jag kom hit. Men den där skitstöveln där borta kom i vägen och började lägga sig i”

  ”Okej men den där skitstöveln är inte värd det. Så varför går vi ingenstans med privat och pratar. Ett tomt klassrum eller något” sa jag och kollade runt mig för att sen att minst 50 elever ställt sig i en liten cirkel runt oss. Kollade nyfiket på oss och jag såg hur vissa av tjejernas blickar gled över Jason. Som att dem försökte klä av honom med bara blicken vilket fick mig att himla med ögonen. Jag hatade att Jason hade den här effekten på andra tjejer, för det fick mig alltid att känna mig osäker. Många utav tjejerna som spanade in honom såg mycket bättre ut än mig och jag var rädd att Jason skulle inse det också. Han säger att jag är den vackraste tjejen han sett men jag tvivlar på det. Antingen så säger Jason bara det för att göra mig glad eller så är det något fel på honom.

  ”Visst” mumlade Jason och han böjde sig ner förr att snabbt kyss mig innan han greppade tag om min hand. Han började dra med mig ner för olika korridorer i jakt efter ett tomt klassrum. Efter att vi gått ett tag verkade Jason äntligen hitta ett klassrum som han snabbt drog in mig i.

 

  

Jasons perspektiv

  Jag låste dörren bakom oss och kollade på den ett tag innan jag vände mig om mot Brianna som pillade nervöst med fingrarna framför sig. Jag kollade på henne ett tag och lät min blick glida över hennes kropp snabbt innan jag kollade upp på hennes ansikte. Men jag kunde inte få för mig att säga något. Jag vet inte ens vad jag skulle säga om jag ens kunde få fram något. 

  Efter ett tag suckade Brianna högt och vred upp blicken så att den möte min ”Jag trodde att du kom hit för att prata med mig. Men jag hör inget pratande Jason”

  ”Jag försöker Brianna. Jag försöker komma på något att säga för jag vet inte vart jag ska börja. Jag hade ett litet slags tal planerat till när jag väll fick tag på dig men nu är det helt bort glömt”

  ”Okej. Men varför börjar du inte att förklara för mig varför du kände lusten att vara otrogen mot mig helt plötsligt. Eller har du vart otrogen mot mig hela tiden bara att det inte förs än nu som du vart mer utåt med det? Eller betyder våran relation ingenting för dig och jag är helt enkelt bara ännu en utav dina tjejer?”

  ”Brianna jag är inte otrogen mot dig och det har jag aldrig vart. Jag gjorde allt det där” började jag men Brianna avbröt mig.

  ”Jason kom inte och säg att du inte var otrogen mot mig. Jag fucking såg dig med alla dem där tjejerna. Jag såg hur du kollade in dem, flörtade med dem och bara för en vecka sen såg jag dig kyssa en annan tjej också. Så kom inte och säg att du inte vart otrogen mot mig. Jag menar det där är ju bara saker som jag sett, vem vet vad du har gjort med dem när jag inte ser”

  ”Jag har inte gjort något med någon utav dem där tjejerna. Den där tjejen som du säger att jag kysst, jag kysste henne aldrig. Hon kysste mig, jag kysste henne aldrig tillbaka”

  ”Jason snälla sluta ljuga för mig. Jag är trött på att du hela tiden ljuger mig rakt i ansiktet. När du kom hit idag trodde jag att du äntligen skulle säga sanningen. Du sa att du behövde prata med mig så jag antog att det var för något annat än att ljuga till mig igen. Så om du inte har något bra att säga, som inte är någon av dina dumma lögner så går jag gärna tillbaka till mina kompisar” sa Brianna och gav mig ett litet leende. Ett falskt leende som inte nådde hennes ögon innan hon gick förbi mig. Men innan hon ens hann låsa upp dörren greppade jag tag om henne för att sen pressa upp henne mot den. Hon kollade chockat på mig men jag lät henne aldrig säga något innan pressade mina läppar mot hennes. Men kyssen varade inte länge innan jag drog mig undan från henne.

  ”Jag vet hur allt det här ser ut Brianna. Tro mig jag vet. Och innan du säger något eller springer iväg, bara snälla lyssna klart på vad jag har och säga. För jag vet att om du bara lyssnar på mig så kan jag lösa allt det här”
  ”Jason hur kan du möjligen göra det här bättre? Du har” började Brianna men jag avbröt henne genom att snabbt pressa mina läppar mot hennes innan jag återigen drog mig undan. 

  ”Jag sa åt dig att inte avbryta” sa jag och harklade mig kort innan jag fortsatte ”Jag vet varför du tror jag har vart otrogen, jag fattar det. Men du måste förstå mig Brianna när jag säger att jag gjorde allt det där för dig. Jag gjorde det för att skydda mig. Skydda dig från att bli sårad och skadad. Jag ville skydda dig så mycket från alla andra att jag glömde skydda dig från mig. Jag vet vad jag gjorde och hur det fick dig att känna. Men jag ville inte erkänna det för mig själv, för jag ville inte erkänna för mig själv att det var jag som sårade dig på riktigt. Jag var så inställd på att skydda dig från allt annat att jag sabbade det själv. Jag ljög för alla, jag ljög för dig och du måste lita på mig när jag säger att jag ångrar mig djupt. Aldrig någonsin skulle jag vilja såra dig eller skada dig Brianna. Men när Dylan kom in i kaffet vi satt på den där dagen när du tjuv lyssnade på oss fick jag panik. För med tanke hur mycket vi håller koll på varandra så visste jag att dem kände till dig. Jag visste att om jag visade hur mycket du betydde för mig så skulle dem använda dig emot mig. Så jag började ljuga och spela som att du bara var ytligare en utav mina ‘tjejer’ som jag utnyttjade för sex så att dem skulle backa undan från dig. För om dem får reda på hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag gillar dig så kommer dem att gå efter dig. Dem kommer att använda dig emot mig och jag kunde inte stå ut med tanken på att dem skulle röra dig. Jag skulle inte kunna leva med mig själv om något hände med dig pågrund utav mig. Så jag började flörta runt med olika tjejer för att få det mer troligt att jag inte hade slagit mig ner med dig. Men jag lovar dig Brianna det var aldrig mer än så. Jag kysste dem aldrig och jag hade absolut inte sex med dem. Du är den enda som jag har ögon för nu. Kyssen som du såg på restaurangen hade jag inget med att göra. Hon kysste mig och du vet inte hur gärna jag ville putta undan henne. Jag fick ingen njutning av hennes berörelse men jag kunde inte putta undan henne. Dylan stod precis där och” rabblade jag fram och helt ärligt så hade jag ingen aning om vad jag sa. Allt bara kom men jag stannade fort när jag såg hur tårar rann ner för Briannas kinder.

  ”Om allt det här bara var ett spel varför berättade du inte det för mig?”

  ”För jag ville inte oroa dig. Jag ville inte att du skulle gå runt och oroa dig att nästa person du stöter på skulle kunna göra något för att skada dig”

  ”Så istället var det bättre för mig att tro att nästa tjej du såg skulle kunna vara den personen som du hade sex med på kvällen?”

  ”Jag säger inte att det var en smart plan för helt ärligt så suger den. Men jag var rädd, desperat och jag vill bara göra det som var bäst för dig. Allt det här gjorde jag för dig och jag är ledsen att jag sårade dig. Brianna du måst tro mig”

  ”Jag tror dig” sa Brianna och ett litet leende spreds på hennes läppar. Det första riktigt leendet jag sett från hennes sida på länge och jag kunde inte låta bli att le själv. 

  ”Brianna jag älskar dig”

  ”Herre gud det där låter till och med bättre i verkligheten”

  ”Du lyssnade på mina meddelanden?” frågade jag och hon nickade smått till svar. Ett stort leende fortfarande placerat på hennes läppar. Men det leende blev snabbt avbrutet när jag pressade mina läppar mot henne.

  Mina händer händer hade ett fast grepp om hennes ansikte där jag med hjälp utav mina tummar torkade bort tårarna som låg kvar på hennes kinder. Hennes händer lades över mina och tog ett fast grepp om mina handleder.

  ”Jag älskar dig också” mumlade Brianna mot mina läppar och jag kunde inte låta bli att känna hur ett visst glädje rus spreds i mig. Brianna älskade mig, hon älskade mig faktiskt och hon var äntligen min igen. Eller i alla fall så tror jag det.

  ”Så du förlåter mig? Du är min igen?”

  ”Ja och ja. Så snälla håll tyst och kyss mig bara. Jag har saknat dig och jag vill bara känna dina läppar mot mina just nu”

  ”Jag kan nog orda det” sa jag och gav henne ett flörtigt leende innan jag la mina läppar över hennes igen.

  Mina händer släppte sitt grepp om hennes ansikte och jag böjde mig lite ner istället så att jag kunde greppa tag om hennes lår så att jag kunde lyfta upp henne på mina höfter. Jag pressade sen upp hennes rygg mot dörren för att komma närmre henne och jag stönade högt när Brianna pressade in sin tunga i min mun. Hennes händer låg i mitt hår, drog i ändorna medan hennes ben låg runt min midja. Jag rullade mina höfter smått mot henne och effekten jag fick var fucking fantastisk och jag kunde inte låta bli att stöna igen. Hon puttade tillbaka mot mig och om det inte vore så att vi var i en skola så hade jag tagit henne här och nu. I vanliga fall hade jag inte haft något emot det men det här skulle vara Briannas första gång och jag vill i alla fall att det ska vara mer speciell än i skolan. Hon förtjänar så mycket bättre än det.

  ”Ta mig här ifrån” sa Brianna när hon dragit sig undan för att hämta luft vilket jag tog till min fördel då jag började placera kyssar över hennes nacke istället. Jag hittade hennes svagpunkt nästan direkt och nu var det hennes tur att stöna.

  ”Jag trodde att du hade skola kvar”

  ”Vem bryr sig om skolan. Det skadar mig inte om jag skolkar någon. Jag har saknat dig så mycket Jason och jag vill ha dig”

  ”Brianna jag vill inte hålla dig från skolan. Jag vet hur mycket det betyder för dig”

  ”Jason snälla, jag vill ha dig. Jag behöver dig” mumlade hon mot mina läppar och det var allt som krävdes för att jag skulle ge mig. Inte för att jag hade något emot att ta henne härifrån. För god dammit jag kunde vänta tills jag kom bort från det här stället så att jag kunde vara ensam med henne.

  ”Visst, men innan vi går” sa jag och släppte ner henne på golvet igen inan jag grävde i min ficka. Efter att jag rotat ett tag hittade jag det jag letade efter ”Så vill jag ge tillbaka det här” sa jag och sträckte över halsbandet jag burit runt på dem senaste dagarna.

  "Du sparade halsbandet" sa Brianna och kollade chockat upp på mig. Jag nickade bara kort till svar och räckte det till henne. Hon tog emot det och pillade på det innan kollade upp på mig igen "Varför?"

  "För att jag inte tänkte ge upp på dig. Brianna du är det enda bra i mitt liv just nu och jag tänker inte bara ge upp det sådär. Du är allt jag har jag kunde inte låta dig gå så lätt. Jag vet att ja egentligen inte förtjänar dig men jag ska göra allt i min makt för att få dig att le, jag ska göra dig lycklig Brianna. För jag älskar dig och jag kommer att göra allt för dig, ge dig allt du vill ha”

  ”Jason bara att du är med mig räcker gott och väll. Jag förväntar mig inte massa grejer ifrån dig. Jag har levt hela mitt liv där jag får allt jag pekar på. Jag hade allt materiellt men jag har aldrig haft någon som faktiskt finns där för mig. Visst Emily och Alexandra kan jag ju prata med men dem förstår inte riktigt när jag säger att jag inte vill ha allt det här. Dem vill ha allt och det brukade jag också vilja ha. Innan jag träffade dig var det allt jag visste men efter att jag träffade dig så fick du mig att inse att det finns mer i världen än pengar”

  ”Jag älskar dig Brianna”

  ”Jag älskar dig också Jason” sa hon och ställde sig upp på tå för att kunna pressa sina läppar mot mina. Men innan hon hann göra något mer drog jag mig undan.

  ”Om du inte vill att jag ska ta dig här och nu mot den här dörren tipsar jag dig att du inte leder mig in på något”

  ”Just nu skulle jag inte ha något emot det”

  ”God dammit Brianna du kan inte säga saker som de där. Du vet inte hur nära jag är på att faktiskt ta dig ta dig här och nu”

  ”Så vad stoppar dig?” frågade  hon och kollade upp på mig. Hennes ögon hade mörknat med lust hennes andetag hade blivit djupare. Hon var upphetsad, precis som jag var. Men jag kunde inte ta henne här, inte i ett fucking klassrum. 

  Utan att säga något mer greppade jag tag om Briannas hand och drog med henne ut för dörren som jag slängt upp. Mitt grepp om Briannas hand var hårt, inte tillräckligt för att skada henne dock. Jag skulle aldrig skada henne. Men det var tillräckligt för att kunna dra med henne bakom mig.

  ”Vart ska vi någonstans?” frågade Brianna när vi äntligen kom bort till utgången av skolan och jag började styra våra steg mot min bil som stod en liten bit bort.

  ”Jag tar med dig hem till mig”

 



 

 

Okej så här är kapitlet. Det blev längre än jag hade tänkt mig så jag fick skippa den sista scenen så att det får komma med i nästa kapitel. Jag hade gärna haft med det här men kapitlet är nästan 5000 ord plus så måste jag sticka alldeles strax då jag ska ner till göteborg för att spela cup. Min tränare hämtar mig om en vart så det här är verkligen in i sista sekund som jag får upp det här då jag har lite kvar att packa. Men jag lovade ett kapitel igår och efter som jag råknade somna så fick det komma upp idag istället :D

 

Jag hinner inte ställa några frågor då jag inte kan komma på någon just nu. Men snälla kommentera vad ni tycker så att jag har en massa fina kommentarer att läsa när jag kommer tillbaka!! Era kommentarer betyder så himla mycket och jag skulle bli så glad om alla kunde kommentera<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gosh så fkn braaaa så ja dör

2014-02-07 @ 14:25:10
Postat av: Anonym

😍😍😍😍😍

2014-02-07 @ 15:11:37
Postat av: Camilla

Jätte bra, dom är så söta!

2014-02-07 @ 15:39:22
Postat av: Hilda

Åååhhh, såååååå bra!!! Dom är så söta <3

2014-02-07 @ 16:01:35
Postat av: Justindrewnovell

Å så sjukt bra fick gås hud så bra!!! Dem är så söta!! :D älskar ditt skrivande!! :D

2014-02-07 @ 16:02:35
URL: http://Justindrewnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhh älskar din novell <33 de är så söta

2014-02-07 @ 17:43:13
Postat av: Ida

Bääääst! Du är verkligen jätte duktig!:)

2014-02-07 @ 18:52:28
Postat av: Fanny

Jätte bra!!

2014-02-07 @ 19:15:09
Postat av: Kanya

Åh Gud äntligen! SÅ HIMLA GULLIGT ÅÅÅH

2014-02-08 @ 00:44:44
URL: http://kanyatyra.blogg.se
Postat av: Anonym

Ååååhåhåhå helt fucking perfekt

2014-02-08 @ 07:59:07
Postat av: Emelie

jätte bra ! :)

2014-02-08 @ 11:47:49
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Postat av: Ylva

Omg! Han är bäst!!! Önska han va min😭❤️
Jag älskar han! HAHA 😍

As bra kap👌

2014-02-08 @ 13:13:15
Postat av: Hedvig

👍👍👍😵

2014-02-08 @ 17:40:27
Postat av: Natalie

Jätte bra älskar den!
Kan du inte göra någon sexscen? Fast inte för grova bilder?
Snälla då blir de verkligen verkligt :)
Aja älskar novellen!!
Är de några speciella tider eller dagar du lägger upp kapitel?

2014-02-08 @ 23:13:21
Postat av: Melinda

Helt sjukt bra, sitter i bilen med 6 timmars bilfärd. Detta var just va ja behövde! 😄 Den var helt otroligt bra, perfekt....hittar inga ord för hur grymt bra den e!!!!!!! ❤❤👍😄😄😄👌👌👌

2014-02-09 @ 11:32:09
Postat av: Anonym

Sååå jäkla braaa!!!!!! Åhh äntligen kommer dom ha sex tjoohooo

2014-02-09 @ 16:49:46
Postat av: Celebnovell

Jättebra! ♥

2014-02-12 @ 14:05:01
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Postat av: What'sHatnin

Hej! Min kompis har precis startat en ny novell. Det skulle verkligen betyda guld om du kunde kika in!
Novellen kommer vara baserad på verkliga händelser, och såklart om Justin Bieber!
Kika in och få reda på mer! :)
kram

2014-02-12 @ 23:51:46
URL: http://whatshatnin.blogg.se/
Postat av: ebba

grymt grymt grymt !!!!

2014-02-13 @ 18:08:38
Postat av: Anonym

Nästa?😁😍

2014-02-15 @ 16:04:44
Postat av: jbiebznovell

Länkbyte? :)

2014-02-18 @ 17:54:09
URL: http://jbiebznovell.blogg.se
Postat av: Manal Tawfik - bloggdesign

Hej!
Är du sugen på en ny billig och välgjord design?
Mejla mig eller gå in på mitt portfolio och se hur du ska göra :)

Förlåt ifall detta stör. :/

2014-02-23 @ 16:07:13
URL: http://justhewayim.blogg.se
Postat av: Anonym

Jättebra!

2014-02-24 @ 15:29:03
URL: http://justindrewbieber.blogg.se
Postat av: Anonym

När kommer nästa? <3 du är över grym bara så du vet och jag älskar din blogg :)

2014-02-26 @ 17:17:24
Postat av: anonym

omg jag längtar !!!älskar kapitlet!!

2014-03-07 @ 21:32:03
Postat av: jbiebznovell

hej, vill du göra länkbyte med mig? :)

Svar: Visst, gör du först och säg till mig sen så gör jag också :)
Bieber My World

2014-03-08 @ 23:08:34
URL: http://jbiebznovell.blogg.se
Postat av: ifrah

jätte bra

2014-03-12 @ 07:18:38
Postat av: Ylva

Nästa? :)

Svar: Det kommer ikväll :)
Bieber My World

2014-03-15 @ 11:45:34
Postat av: Ylva

Vilken tid ? :D

2014-03-15 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback