kapitel 15 - Åh Jason hårdare

 
Tidigare kapitel:
  ”Om jag vinner så måste du ha sex med mig” sa han och både jag och Brianna stelnade till. Hennes öga växte en aning och jag stärkte mitt grepp om henne.

  ”Hell no. Robert skaffa dig en annan tjej. Brianna behöver inte” började jag men Brianna avbröt mig ”Visste jag är på”

  Vi alla kollade chockat på henne och hon log lite smått mot Robert nu. Nästan ett självsäkert leende som var placerat på hennes läppar. Damn, nägot säger mig att hon har något i rockärmen eller något. Något säger mig att hon kommer att få alla killar här inne att bli galen. Hon var fan sexy as fuck och det skulle inte ta mycket till för att få killarnas uppmärksamhet med hennes kropp.

 


 

 

  Jag såg hur ett stor flin spreds på Roberts läppar när Brianna gick med på hans vad, nöjd med att ha fått sin plan igenom. Jag där emot var dock inte lika glad. Jag vet att Brianna inte är min flickvän på riktigt och aldrig kommer att bli det. Men tanken på att hon skulle vara med någon annan störde mig en aning.

  Brianna klunkade i sig det sista av hennes dricka och räckte den till Robert som hon gav ett litet leende innan hon vände om. Hon började gå bort mot det lilla podiet eller vad man ska kalla det som stod i mitten utav dansgolvet. 

  ”Du vet att du kommer att förlora va?” sa jag med ett litet skratt då Robert såg så säker ut på att han skulle få Brianna i säng. Vilket inte skulle hända då jag antar att Brianna var helt hundra på det här. För jag tror inte att Brianna skulle göra ett sådant här vad med Robert om hon inte var helt säker på att hon skulle vinna.

  ”Och varför tror du det McCann?”

  ”Är det inte ganska uppenbart. Hon har en kropp att dö för och det kommer inte kräva mycket för att få killarna galna”

  ”Vi får väll se, får vi?”

  ”Jag antar det” sa jag och kollade bort mot Brianna som nu stod borta vid podiet.

  Med lite hjälp av två killar kom hon upp på den och vände sig snabbt mot oss efter att ha viskat något åt ena killen. Den killen sprang bort till dj som inom kort byte låt. När låten började spelas började Brianna att röra på sig och jag antog att hon bad om den här låten då hon inom kort började dansa ordentligt på podiet. Jag kollade med stora ögon på henne och tappade talförmågan. Av det bra anledning då då. Jag hade förväntat mig att hon skulle kunna dansa i alla fall hyfsat men det här. Det hade jag aldrig räknat med.

  Hon rörde på höfterna som att hon inte gjort något annat i hela hennes liv. Hon flängde med håret åt olika håret och såg hur hon böjde sig neråt för att sen ställa sig upp genom att putta rumpan ut åt och uppåt. 

 

 

  Jag kollade runt lite på alla som stod runt omkring henne och såg hur dem flesta blickarna var fast klistrade på Brianna. Tjejen kollade antingen imponerat eller lite äcklat på henne medan killarna kollade med intresserade ögon. Hon hade helt klart vunnit det här vadet redan. Min blick flyttade jag över till Robert som hade spänt både käkarna och nävarna hårt. Hans blick var nästan helt svart medan han kollade bort på Brianna som fortfarande stod dansande. Jag kollade kort på Brianna som skickade Robert ett stort flin innan hon återgick till att dansa.

  ”Så jag antar att du inte kommer få henne idag heller. Eller någon annan dag för den delen heller. För eftersom hon vann vadet så måste du baka undan lilla gubben” sa jag och klappade Robert lätt på axeln vilket fick honom att börja mumla en massa jävla svordomar. Jag skrattade bara roat åt honom innan jag började gå bort till där Brianna stod. När jag kom bort till podiet hon stod på hoppade jag enkelt upp på det och pressade henne upp mot mig. Hon stod med ryggen pressade mot mina ryggen pressad mot mitt bröst, mina händer föll snabbt till hennes höfter och ena hennes arm lindades runt min nacke.

   ”Så typiskt att McCann får tjejen” hörde jag någon mumla bakom mig och jag log belåtet. Yeah bitch det är inte mitt fel att alla tjejer vill ha mig. Eller i det här fallet så var det nog jag som ville ha Brianna mer än hon vill ha mig. Men kan ni skylla mig, hon ser fucking sexig ut och det är ett under att jag inte har försökt något än med tanke på att jag nu har alkohol i kroppen. Jag blir inte så värst påverkad utav dricka längre men jag blir kåtare av att dricka.

  Brianna började pressa sin rumpa med mer kraft mot mitt skrev och jag höll tillbaka ett stön som lämnade mina läppar. Om den här tjejen bara visste hur mycket självkontroll det tog för mig att inte ta henne här och nu. Hon flängde med håret lite vilket fick allt hennes hår att lägga sig över ena hennes axel vilket resulterades i att vänstra sidan utav hennes nacke nu var helt bar. Jag kollade på hennes nacke en stund innan jag lutade mig framåt och pressade mina läppar mot hennes nacke. Ett lågt stön flög från hennes läppar och jag log smått belåtet. Jag fortsatte att placera kyssar över hennes hals och nafsade smått ibland.

 

Briannas perspektiv

  Jag kände hur Jasons händer föll farligt nära mitt nedre parti medan han började placera öppna mun kyssar längst hela min hals och längst mitt käkben. Han slickade min hals från nyckelbenet upp till bakom mitt öra och det var droppen för mig. Jag ville känna hans läppar mot mina redan. Jag vände mig om mot Jason och lindade snabbt mina armar runt hans nacke för att dra ner honom emot mig. Jag pressade snabbt mina läppar mot hans och hans började inom kort att röra sig med mina. Jag flätade in mina fingrar i hans hår och drog smått vilket fick ett stön att lämna Jasons läppar. Jag log belåtet mot hans läppar och kände hur hans händer greppade tag om mina höfter. Men dem stannade inte där särskilt länge innan dem föll ner till min rumpa istället. Han klämde åt lite vilket fick mig att öppna  munnen utav chock vilket Jason tog till sin fördel då han lät sin tunga glida in i min mun utan förvarning. Inte för att jag klagade då men ändå.

  

  ”Jason vi måste sluta” mumlade jag fram mot hans läppar när jag kände hur Jason händer började vandra in innanför min tröja.

  Jason drog sig undan från mig med ett högt klagande  stön men nickade smått till svar. Han drog sig undan från mig och jag tog ett steg bort från väggen som Jason pressat upp mig mot. Vi hade blivit lite för upp hetsade och gått längre än vi gjort tidigare. Okej vi gick inte jätte långt då jag redan har bestämt mig jag inte tänker göra något med Jason. Men kyssa honom kan väll inte skada någon eller hur? Inte, okej bra. 

  ”Okej jag ska gå ut och ta en cigg. Eh du kan väll gå bort till baren där Chaz och Ryan sitter” sa Jason och pekade bort mot baren där dem satt.

  ”Är du säker? Jag kan följa med dig ut om du vill”

  ”Nej det är lugnt. Jag behöver bara lite friskluft. Gå bort till baren du och håll dig till Chaz. Jag vill inte att du följer med någon kille någonstans”

  ”Ta det lugnt Jason, det kommer inte att hända. Hälften av killarna här inne skrämmer mig mer än Robert så det måste ju säga en hel del” sa jag och han skrattade kort.

  ”Det är bra. Men om det är något så har jag min mobil på mig så tvivla inte på att ringa. Okej?”

  ”Uppfattat bossen” sa jag och Jason skakade roat på huvudet.

  ”Du är verkligen något extra du”
  ”Är det än bra eller dålig sak?” frågade jag och höjde frågande ögonbrynen mot honom.

  ”I ditt fall så är det bra”

  Jag log smått mot honom och han kysste mig kort innan han gick ut från klubben. Jag kollade kort efter honom innan jag gick bort till Chaz som nu stod ensam då Ryan verkade ha stuckit iväg någonstans. Förmodligen med en tjej om jag skulle få gissa.

  ”Hej Chaz”

  ”Hej beautiful” mumlade Chaz fram när jag slog mig ner bredvid honom och jag skrattade högt. Han var så ful.

  ”Så varför sitter du här ensam för? Ingen tjej som du är intresserad utav?”

  ”Jag har en men hon är upptagen med en annan”

  ”Oh det var ju tråkigt. Vem kan denna speciella tjej vara då?”

  ”Det kan jag inte säga” mumlade han och vred sig lite smått bort från mig.

  ”Kom igen Chaz du kan berätta för mig, jag lovar att jag inte kommer att säga något. Du kan lita på mig” 

  ”Okej då. Hennes namn är Miranda och jag träffade henne för ett tag sen. Jag har gillat henne jätte länge men jag har aldrig vågat säga något och nu är det försent. Hon har hittat någon annan” 

  ”Oh kom igen Chaz. Jag lovar att den här killen inte har någon chans mot dig. Hon Miranda gillar säkert dig också men är lika nervös och osäker som du är”

  ”Jag vet inte, tänk om jag gör bort mig. Jag kan inte förlora henne även om det bara är som kompis” sa han en bedrövat och jag kollade sorgset ner på honom. Han verkade verkligen gilla den här tjejen och jag hoppas verkligen att det skulle kunna bli något mellan dem. Chaz var typ världens trevligaste och mysigaste person och förtjänade det bästa.

 

  Jag hade suttit med Chaz i en halvtimme nu och Jason hade fortfarande inte kommit tillbaka. Jag vet att han kan ta hand om sig själv men jag är fortfarande en aning orolig. Tänk om något skulle ha hänt med honom.

  Jag gjorde min väg bort mot toaletterna för att gå på toa lite snabbt innan jag började leta efter Jason. Jag vet att han sa att jag inte skulle gå ensam men det här var faktiskt inte mitt fel. Chaz bestämde sig helt plötsligt för att lämna mig då han skulle leta reda på den här Miranda tjejen.

  Jag började närma mig toaletten men stannade snabbt i steget när jag hörde konstiga ljud komma inifrån. Jag rynkade smått på pannan och tog några steg närmre för att höra vad tusan var det som hände där inne. För jag kunde även höra en hel del dunsar.

  Jag skulle precis öppna dörren och kolla in när ett högt stön fyllde hela toaletten. Stilla blev jag stående, för chockad för att ens kunna röra på mig för tillfället. Men inom kort hörde jag ännu fler stön och nu var det inte ens en fråga om vem det var där inne med tanke på vad tjejen näst intill skrek från botten av hennes lungor eller något.

  ”Åh Jason hårdare”....”Fucking shit McCann, precis där”...”Jag tror att jag” började hon skrika igen men jag lyssnade inte klart på vad hon skulle säga innan jag vände om och halv sprang där ifrån. Sprang så fort som dem här jäklar klackarna tillät.

  Väll borta vid baren försökte jag få bort den mentala bilden som jag fick framför mig. En bild där Jason har sex med en annan tjej och av någon anledning så gjorde det mig svartsjuk. Men så kunde vi ju inte ha det eller hur?

  Om Jason inte tar så hårt på det här med att vi ska vara ett lyckligt och ett bra par, varför ska jag då det? Om han kan hålla på med andra tjejer så kan jag väll hålla på med andra killar. 

 



 

 

Gud jag måste verkligen bättra min uppdatering, den suger verkligen men jag försöker allt jag kan. Jag har redan börjat skriva på nästa och vet vad som ska hända så jag hoppas att det kommer upp snabbare. Men jag kan tyvärr inte lova något, ska dock verkligen försöka.

 

Men vad tycker ni om kapitlet?!? Brianna behöver inte ha sex med Robert men det verkar som att någon annan fick sex istället.... Jason var inne på toaletten tillsammans med en annan tjej ;/ Hur tror ni att han hamnade där och vad tror ni kommer hända nu? Nu när Brianna ska köra samma spel som Jason :P

 

KOMMENTERA GÄRNA!!!! DET BETYDER VERKLIGEN SÅ HIMLA MYCKET, NI FÖRSTÅR VERKLIGEN INTE HUR MYCKET DET HJÄLPER MIG ATT SKRIVA <3


Kommentarer
Postat av: Maria :*

Jätte bra! Drammmma!

2013-09-14 @ 02:03:58
Postat av: Emilia<3

love it!<3

2013-09-14 @ 08:36:04
Postat av: Anonym

Gryyyyyymt

2013-09-14 @ 08:42:11
Postat av: Vicky

SÅ SJUKT BRAAAA!!

2013-09-14 @ 08:55:56
Postat av: Linn

HAHAHAHHAHAHA, in you faaaace Robert! XD o din kåta jävel Jason.. Herregud, men grymt! MEEEEEEER!

2013-09-14 @ 09:25:10
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Emelie

jätte bra :)

2013-09-14 @ 10:09:18
Postat av: celebnovell

Jag är kär i din novell. Hade ett stort flin på mina läpparna när Robert förlorade. Haha. Jason din idiot jag kommer mörda dig. XD

2013-09-14 @ 11:07:31
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeer

2013-09-14 @ 12:04:22
Postat av: Michelle

Jag älskar det :)

2013-09-14 @ 13:35:07
Postat av: Rebecca

Holy crap.. hoppas inte Brianna gör något korkat.. btw jätte braaa!! läntar redan till nästa (:

2013-09-15 @ 16:06:42
Postat av: Nattis

meeeeeeer, jag undrar om du läser några badboy justin noveller? skulle inte du kunna länka de på bloggen i en ny inlägg? vill verkligen läsa mer om badboy Justin!!! kapitlet var gryyyyyyyyymt, puuss, im just like IN YOU FKN FACE ROBERT!

2013-09-17 @ 21:54:39
Postat av: Maria :*

När kommer nästa?? <3

Svar: Senare idag ;D <3
Bieber My World

2013-09-19 @ 17:20:28
Postat av: Manar

ASSÅ TYP DÖÖÖÖR JAG MÖRDAR JASON OM HAN FAN GJORDE DET MEN DU BORDE SKYNDA MED NÄSTA KAPITEL FÖR ANNARS BLIR JAG GALEN!!!!

2013-09-22 @ 02:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback