Länkbyte - LMSSY

 
Lucy Gonzalez är 17 år och kommer från Kalifornien, hon bor i den högljudda staden Los Angeles. Hon och hennes familj var lyckligt lottade tills bara för någon månad sedan då hennes föräldrar omkom i en brand. Lucy och hennes
storebror Mike klarar sig och de blir tvungen att flytta från Los Angeles till den lilla staden Stratford i Kanada. Där
kommer de att bo med några av Mikes kompisar, men inte vilka som helst utan ett kriminellt gäng. Där möter Lucy en mystisk kille som hon fattar intresse för. Killen som är ledare i gänget, killen som tycker att tjejer är slöseri på tid. Vad kommer han att tycka om att Lucy ska bo under samma tak som honom själv. Och vad kommer Lucy att tycka om att bo hos honom och hans gäng? Läs novellen och ta reda på det
 
 
Okej så mitt första länkbyte på den här bloggen blir med en fantastiskt blogg som jag själv läser. Det är jätte bra och jag rekomenderar den verkligen. Så om ni inte redan läser den klicka på bilden eller ---->HÄR<---- för att komma till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Lmssy

Klar jag med<3

2013-08-06 @ 12:17:56
URL: http://lmssy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback